Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

Vi som sörjer Michael Jackson

Jag är då glad att jag inte glömde bort MJ. Lyssnade ofta på han. I Maj hade jag o dotra MJ-fest. I april då jag fyllde år hade jag MJ-fest i bilen..
    Jag lyssnade jue inte VARJE dag. Men en gång varannan månad så åkte nån MJ skiva på
    Man blir alltid så glad..

Minns då Tupac gick bort så började jag lyssna mer på han. Sörjde lite. Men inte som MJ..
    Men annars så har jag aldrig börjat lyssna mer på en artist bara för denne gick bort. Även fast jag tyckte personen var bra ..

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

"Såren som plågade Jackson"
    Visar bild på ett sår som han har på benet där han har injicerat.. Inte så vackert
    Har inte kollat aftonbladet.se .. finns säkert där.

• KikiBoo

ouch! Nu såg jag klippet där hans hår började brinna

• KikiBoo
    AllieF skrev 2009-07-17 21:47:36 följande:
    Hoppas du älskar den lika mycket som jag alltid gjort. :) *klappar Mikey* Jag ska ev kolla på Miss Cast Away & the island girls, om jag hittar den. *host*
    Är Miss cast away bra? Sett trailern bara. Verkar kass.
    Moonwalker älskar jag sen liten.. MEN, helt skumt. Jag slutar alltid titta när han förvandlas till en stor robot (eller vad det nu är ) Än idag gör jag det.. Så .. Jag har ALDRIG sett slutet Jag har väl sett filmen 6 gånger kanske..
  • KikiBoo

Filmen Man in the Mirror måstejag säga inte alls var spec bra...

Låt.. Hmm.. Well.. P.Y.T. älskar jag .. Och speed demon går för fullt

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-07-17 23:41:37 följande:
    Självklart ska den inte dö ut jag tycker det är trevligt att vi småsnackar lite såhär varje dag, istället för som förut när vissa pratade i flera timmar och andra fick läsa ikapp. Det var bara jobbigt. Vilken MJ-låt lyssnar ni mest på för tillfället? Jag lyssnar mest på "Give into me" för jag upptäckte den nyligen när någon nämnde den i tråden, har aldrig hört den förr :O Jättesexig låt ju Sandra Örebro skrev 2009-07-17 23:08:57 följande:
    Shame on you   Grymt bra låt!
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-07-18 00:01:01 följande:
    tack är Moonwalker bra? värd att köpa? Rååsa Smurfen skrev 2009-07-18 00:00:10 följande:
    Trailern

Har du sett videon Smooth Criminal?
    Min son gillar moonwalker. Lite pang pang, en snabb bil och "ett monter" som han säger
    Han gillar även Speed Demon kortfilmen (som oxo finns med på dvdn) innan själva låten drar igång. Det är jue en motorcykel med ffs
    Sen är det videos med på filmen.. Leave me alone t ex.
  • KikiBoo

Btw.. Get on the floor är en skitbra shake och städlåt

• KikiBoo
    annametanna skrev 2009-07-18 10:00:05 följande:
    JAg spelade Dangerous skivan när ja städade min snuskiga tvättstuga (ska helrenoveras) o JÄKLAR va det gick undan när ja poppade i källaren :) man inser ju nu att man kan varenda låt ju
    Gymt bra skiva.
    Ja man kan låtarna, man prickar in alla iiih och oooh.. aaah.. booow hihi
    elles mamma skrev 2009-07-18 12:19:05 följande:
    Hittade dessa två på skivlagret för 99kr/st den ena är liveklipp och den andra MTV versionerna av musikvideona. Ville tipsa ifall ni inte sett de i handeln
    Live-dvdn har jag

Några musikvideos har jag på andra dvd-skivor.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson