Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke

Vi som sörjer Michael Jackson

Bevabus skrev 2009-07-07 22:04:13 följande:
    redan uppeSandra Örebro skrev 2009-07-07 22:03:45 följande:
    Mm dock inte så bra. Det är någon som har tagit det från TVn och satt upp
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-07 22:04:53 följande:
    sandra du hann före
    yes!
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-07 22:06:19 följande:
    klarar inte av att titta på Paris tal mermitt hjärta går itu
    Jag sitter och lyssnar på Speechless, jag gråter just nu =( Orkar inte titta på hennes tal. Nu vet jag va jag ska titta på om jag vill gråta
  • Brooke
    INDIAFAMILY skrev 2009-07-07 22:08:11 följande:
    gisses vad ni är snabba! tack behövde se den lilla flickans tal igen..
    Jag var tuvngen och se det igen så jag sökte på youtube =)
  • Brooke
    nu satte jag oxå på den
    KUNDE INTE SJUNGA MED :'( Va för tårögd av Paris tal :'(
    Bevabus skrev 2009-07-07 22:10:35 följande:
    aa jag länkade till en som var jättebra nuSandra Örebro skrev 2009-07-07 22:08:05 följande:
    Thanks... Ska spara den istället =)
  • Brooke

Men vem va hon med den lilla hatten??? :/ Va dä rebbie???
    USCH va jag gråter :(

• Brooke
    mona83 skrev 2009-07-07 22:11:23 följande:
    Jag är inget Jackson fan men kan ändå inte låta bli att känna nån sorts sorg ändå. Inte över att han är död tror jag för kände inte honom, mer över att jag kom på att han faktiskt hade bra musik försent. När man kollar på gamla musikvideon tex thriller så såg han ju faktikst bra ut oxå.Men han såg inte bra ut på slutet, så blek.... såg sjuk ut. Jag är ganska övertygad om att hjärtat la av pga alla mediciner som läkare skrev ut att han skulle ta.....Paris var så modig. Hade absolut aldrig klarat av att göra det hon gjorde på cermonin ikväll. Har kollat på 4an större delen av dagen och hoppas på att kunna få tag i filmen Jacksons - an american dream.
    Finns på discshop..
    www.discshop.se/shop/ds_film.php&id=53543&lang=se&subsite=movies&&ref=
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-07 22:16:25 följande:
    ni såg väl allihopa vad lika barnen var MJ?
    Ja verkligen.. SPeciellt Blanket.. Paris och Michael Jr va lika oxå.. Men Blanket har samma hårfrilla som sin pappa
  • Brooke

Trollet Ludenben skrev 2009-07-07 22:12:57 följande:

Lyckas hålla mig från att grina ända till Paris gjorde det fan vad ledsamt, stackars barnen...
    När jag såg och hörde You are not alone så kom första tårarna. Sen kom ÄNNU Mer tårar vid då Paris pratade..
    Höll på att gråta när Marlo snacka oxå :O annars höll jag mig ganska bra tkr jag.: Men nu kan jag inte sluta gråta.. Kan inte sjunga till de låtar jag BRUKAR sjunga med honom
  • Brooke

Trollet Ludenben skrev 2009-07-07 22:16:20 följande:

ja... och sambon skrattade inte ens åt mig. Tror nog till och med han var tagen Och vilka starka tal av flera där. Som kommentatorerna sa, Michael skulle behövt de orden när han levde.
    Gillar gillar Brooke Shields tal där hon tog in barnen och hon va ju helt knäckt :O
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson