Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke

Vi som sörjer Michael Jackson

Fröken Juni skrev 2009-07-07 23:47:31 följande:

Hur 17 fixar han att sjunga och dansa så grymt bra utan att låta andfådd det minsta? Tala om att ha asbra kondition.
    Han har bra kondis säkert. Men sen är han så LITEN alltså smal och väger säkert inte så mkt.. Så det gör honom lätt att röra sig.. Men han är ju svett som bara tusan. Men det är ju sååå jädra varmt där på scenen
  • Brooke
    stockrosen skrev 2009-07-07 23:50:46 följande:
    Var sänds denna konsert från?Det är väl inte från samma arena eller?
    Om ingen har sagt det så är det Live från Bucharest
  • Brooke

Asså NU denna grej dem visar nu..
    I början så ser man honom titta upp när han har hatt på sig. Och jag älskar verkligen den bilden.. Finns den någonstans?? Jag hittar den INGENSTANS vill ha den.. VEt ni vilken jag menar??

• Brooke

Fröken Juni skrev 2009-07-07 23:53:16 följande:

Sandra Örebro skrev 2009-07-07 23:48:36 följande:
    Han dricker ju aldrig vatten eller nåt, fattar inte.Är han kort? Jag tycker han ser ut att vara kanske 175-180, men det kanske är kort för att vara man.
    Jag har för mig att han va typ 178 eller nått liknande.. Och jag har sett honom dricka vatten en gång.. Då körde kören och sjöng.. Sen tog han upp en handduk och torka av sig tror han drack vatten samtidigt. Men sen när han byter kläder kanske han dricker samtidigt
  • Brooke

Fröken Juni skrev 2009-07-07 23:56:05 följande:

Var ifrån sänds kvällens konsert?
    Live från Bucharest
  • Brooke

Beverly va de du som skrev va de gör på CNN? ISf så visar dem åter IGEN cermonin. Nyss Paris då hennes tal... De är nog inte mkt att se tror ja.. Vi får kolla i morgon vad de står då

• Brooke

Fröken Juni skrev 2009-07-08 00:00:42 följande:

Sandra Örebro skrev 2009-07-07 23:56:30 följande:
    Ok.Han måste ju dricka det är ju asvarmt med alla lampor ju.Jag undrar hur han fixar att luta kroppen sådär framåt som han gjorde till en låt, minns inte vilken låt. Det är ju helt otroligt, limmar han fast skorna eller?
    Smooth Criminal
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-08 00:04:34 följande:
    min födelsedag så jag la det på minnet jag fyllde två år när han höll den här konserten..Fröken Juni skrev 2009-07-08 00:03:03 följande:
    jag hade fyllt 4 :P
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson