Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke

Vi som sörjer Michael Jackson

guild skrev 2009-07-08 00:26:51 följande:
    ...grät när paris talade...på samma skrek jag inom mig...YEEES...det hon gjorde där, var fantastiskt. Hon kommer säkert att kämpa för sin pappas upprättelse när hon växer upp. det kändes som hon gav lång näsa till alla skitsnackare...! Hur plågsamt det än var, så fick hon sin chans inför miljoner världen över, att visa att Michael var en toppenpappa. Det var folk i den andra tråden om MJ, som skrev typ" äntligen blev barnen fria..." och sånt...Tji fick ni..!
    Håller med verkligen.. Jag tänkte YES där fick alla skitsnackare som snackar så mkt skit..

Ohh jag älskar dansen då dem gör dte tillsammans det ser så snyggt ut. SEr ut som om han tecknar något.. :P I Will you be there
  • Brooke
    sannispannisen skrev 2009-07-08 00:26:41 följande:
    ser ut som playback,men spelar ingen roll,är ju sjukt bra.har alltid älskat hans musik.
    Det tror jag inte det är.. Han höll inte på med sån skit tror ja
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-08 00:29:06 följande:
    jag kände samma sak ett bitterljuvt ögonblick. jag grät hysteriskt men var samtidigt väldigt glad att hon valde just de där orden. tror de kom direkt från hjärtat. det var kanske nåt hon tänkt på, men inte övat in.
    Hon hade nog inte ens tänkt säga något. Det såg inte ut som det. Såg ut som om hon sökte efter orden runt hennes hjärta. Hon sa detta från hjärtat, allt kom upp över henne som en våg. Jag vart väldigt glad att hon skulle säga något för att hedra hennes pappa. Jag hade hoppats på att Prince Michael Jr oxå skulle säga något. Men nej.. Jag tkr Paris va otroligt modig, hon vågade visa hur bra Michael va som pappa och att han faktiskt älskade sina barn och dem honom tillbaka.
    Paris kanske tillochmed pratade för alla tre barnen.. Det vet vi ju inte.. MEn hon sa ju bara jag, men hon kan ju mena alla oxå..
    Jag känner lite så att Prince Michael kanske kommer ångra att han inte sa något.. De skulle ja ha gjort om jag va han
  • Brooke

OHHHHHHHHHHHH Nu är han snygg klädd :P YEAH!! The Man is sooo Hot.. I love that outfit :P

• Brooke
    estelita skrev 2009-07-08 00:35:55 följande:
    eller rätta sagt ja grät till o från under hela cermonin... speciellt när hans bror sjöng. la in en klipp på mitt blogg.. när alla sjungervälkommen in o kolla :Destelita.blogg.se/
    Suck synd att du inte hitta en inspelningsbar boxer :P Då hade jag åkt dit påengång :P
  • Brooke

JAG ÄLSKAR HANS Lugn när han gör sina lugna låtar :P Hoppas inte någon tjej ska komma upp på scen tkr dem förstör hela låten.. SUCK

• Brooke

Fröken Juni skrev 2009-07-08 00:44:36 följande:

Jag grät också när hans dotter höll tal.Lever MJ pappa fortfarande? Hans mamma lever ju, men hur gammal är hon Kathrine (eller hur det nu stavas)?
    Paris är 11 år, hans pappa lever och var där. Hans mamma lever oxå
  • Brooke
    estelita skrev 2009-07-08 00:49:32 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-08 00:41:57 följande:
    Jo då.. jag köpte en.. i dag enbart för MJ´s begravning.
    Du skrev ju DVD i din blogg..
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson