Inlägg från: mona83 |Visa alla inlägg
  • mona83

Vi som sörjer Michael Jackson

Sandra Örebro skrev 2009-07-17 11:07:06 följande:

sådär är jag oxå :( Jag började lyssna på honom försent, "glömde" han allt eftersom. Och det känns inte bra =( Känns som om jag har sårat Michael...
    Det är nog där sorgen kommer in tror jag. Kände lika när jag började lyssna på Queen förra året.
    En sorg över att man inte uppskattade personen/personerna när
    dom var i livet.
  • mona83

Jösses vad ni hade hunnit skrivit sen i fredags kväll, min internet kabel pajade i fredags kväll.
    Gissa en som svor igår kväll när det inte ens funkade med en fuling för att få nät, försökte köra över nån annans trådlösa nät. Besatt kallas det .
    Men nu har jag ny sladd .

• mona83
    Längtan efter dig skrev 2009-07-19 21:16:51 följande:
    Haha, ja vi är flitiga :pÄlskar din profilbild. Jiiiisses så snygg han är där! *trillar av stolen*
    För flitiga. Försökte med att läsa ikapp först, men när jag hade läst 200 sidor var det 200 nya. Så gav upp.
    Det var därför jag "lånade" den från den sidan där jag hittade den, men jag kommer inte ihåg vart jag hittade den. Vet iaf att det var nått ställe som man kunde rösta på bilder.
  • mona83

Jag behöver lite smakråd angående tatueringen jag ska göra när jag får råd.

www.discshop.se/shop/ds_poster.php&id=75753&ref=&subsite=posters

Ska jag ha King of pop med eller ska jag bara ha bilden?
    Menar man kan ju ha King of pop med andra snygga bokstäver om man vill det

• mona83
    AllieF skrev 2009-07-19 21:33:22 följande:
    Rekommenderar att ni kollar på kanal 5 nu. En annan person som blev väldigt missförtod och som dog tidigt, och även hon hade vårdnadsproblem efter sin bortgång.
    Visst fan... Var ju en dokumentär om Anna nicole Smith ikväll....
  • mona83

Ja för jag vet inte om jag ska ha texten med alls.
    Men å andra sidan har jag ingen skrivar att skriva ut bilden med heller.
    Måste vara sinnessjuk, livrädd för att tatuera mig. Att det ska göra svin ont och att jag ska börja grina eller nått.
    Ser ju så ont ut när man kollar på alla dessa La, Miami och londom ink

• mona83

Sandra Örebro skrev 2009-07-19 21:43:55 följande:

Vart ska du ha tatueringen? Om jag skulle göra en tatuering skulle jag nog inte ta texten med.. Jag skulle vilja göra en tatuering jag med. Men det är så dyrt och jag vet inte vad jag vill. Nu vill jag nog tatuera något som tillhör Michael bara för att hedra honom. Men vad då? Skulle nästan vilja ha en tatuering på hans ansikte eftersom jag ÄLSKAR hans utseende då han såg ut på 80/90 tal. Men jag vet inte :/
    Jag tänkte ha den på underarmen, heter det va ovanför handleden?
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-07-19 21:49:32 följande:
    Uh! I love miami Ink. Det tittade jag alltid på när jag hade kanaler.. Vill alltid tatuera mig när jag ser det.Kan jag föda ungar utan problem så ska jag nog klara av att tatuera mig Har alltid vela ha en tatto på överarmen. En pose.. Siluett. O vad vore bättre än en MJ tatto
    Det är ju så jag ser det oxå, speciellt när jag fött 1 barn med Eda som inte tog och därför valde att föda barn nr 2 med bara lustgasen. överlevde ju
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-07-19 22:48:25 följande:
    Lustgas is the shit. Hade de båda förlossningarna. Inte så mkt när sonen kom. Värkarna var som min mensvärk så ingen match för mig.Men när tösabiten kom. Herrejösses. Då släppte jag inte taget om min gas.Man kankse kan få sniffa lustgas när man tatuerar sig
    Gjorde ju as ont på bägge förlossningarna.
    Jag frågade en kompis som har tauterat sig om man fick ta på lite emla salva, det fick man visst inte
  • mona83

Sandra Örebro skrev 2009-07-19 22:47:18 följande:

oki.. Då tror jag nog du ska skippa texten faktiskt.. Eller om du vill ha den göra den mindre..
    ja det är just det. ska jag ha text vill jag nog ha den mindre. Men det går ju knappast att missa vem det är
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson