Inlägg från: mona83 |Visa alla inlägg
  • mona83

Vi som sörjer Michael Jackson

AllieF skrev 2009-07-20 01:32:15 följande:
    Haha, urkass film (Miss Cast Away), så den är inte värd att köpa, men jag tycker ändå ni borde se den. Så dålig att den nästan är bra. Bara nästan. :P Tycker MJ borde varit med mer än tre gånger, men det är väll bättre än inget. Han var så söt. De visade några döda kändisar; skådisar som skulle likna de alltså. Det var Elvis, Marilyn Monroe, Charlie Chaplin och någon mer. Det fick mig att tänka på vilka fester eller middagsbjudningar MJ kommer kunna ha i himlen. Vem skulle han passa bäst med, vänskapsmässigt? Han älskar ju Charlie Chaplin, så absolut, Marilyn Monroe är ju en legend på sitt sätt, fd svärfar Elvis, Lady Diana, Anna Nicole Smith säkert, Freddie Mercury, James Brown, Janis Joplin, John Lennon, etc. Jag tror inte han blir ensam där uppe iaf. :D Min största rädsla inför döden är att jag ska bli uttråkad på andra sidan. haha Jag blir så lätt rastlös.
    Jösses vad längtade lite till himlen nu, träffa både Freddie Mercury och MJ. Kär i bägge två .
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-07-20 18:40:52 följande:
    Denna låt älskar jag med

denna

Vad dom hade förstört in the getto.
    Elvis och Lisa-Marie

• mona83

Här ni. Kan ni läsa vad jag skriver till en vän på msn om MJ.

Ah! Min bror sitter här och tjatar om Michael Jacksson hela tiden.. Tragiskt va?
    mona Tobias och Leah (vila i frid MJ) säger:
    beror på vad du menar med tragiskt tycker det var rikltigt tragiskt att han dog. Han var en underbar människa på många vis. Gjorde mkt i sitt liv. Tyvärr var han missförståd. Tragiskt nog ljög pojkarna att han våldtagit dom
    Räknar mig numera till ett MJ fans. suttit på youtube sen han dog och kollat på massor.
    Magic Tropical Summer säger:
    Anton gillar väl honom, men kanske inte så mkt.
    Jag har tom gråtit över att han dött ett par ggr, så synd hans ungar . han har så fina låtar och när man lyssnar på d så kan man inte låta bli att gråta en skvätt
    Magic Tropical Summer säger:
    Oj ja då har du då tagit det hårt alltså?
    helt sjukt, var inget fan innan han dog. men nu när man läst massor om honom på nätet, kollat på intervjuer och även läst det där när en av killarna erkände att han ljugit att Mj var pedofil. har helt ändrat åsikt, eller hade nog ingen åsikt förut. men hatar när folk snackar skit om honom nu. folk vet inte ett dugg om honom mer än det pressen skrivit vilket är rena skiten. Som jag skrev han var
    väldigt missförståd, älskade barn för att han själv inte fick vara barn, för att vuxna behandlade honom illa osv....

• mona83
    Brooke skrev 2009-07-20 21:23:35 följande:
    jag tyckte den låten va bra. Hur menar du att dem har förstört den? Menar du med alla pistoler eller?
    Ne jag menar att orginalet med bara Elvis är super bra och den var inte alls bra
  • mona83
    Brooke skrev 2009-07-20 19:34:42 följande:
    haha. Jag ville byta.. Jag ville se hur lång tid det skulle ta för er att upptäcka det :P hehe.. Hur fatta du att de va jag när jag börja skriva om farfar?
    Öhhhh har du bytit nick?
    Oj här reagerar man snabbt måste jag säga
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-07-20 20:10:09 följande:
    Men vadå.. Berätta om era erfarenheter när ni pratat med andra sidan
    Jag tror på sånt där, har varit med om lite spooky saker.
    När biologiska mormor dog. Kände jag av henne. Även disken i köket lät lite då. Typ som när en diskho är ful av disk och den lägger sig till rätta, men den här gången var det 1 tallrik och ett par bestik som rörde sig.

När pappa dog var det mera saker, flera ggr en period.
    Duschen kunde stå och droppa rätt som det var fast ingen duschat.
    En magnet jag fick en gång som spelar min favo Elvis låt, suspicious minds började spela rätt som det var. Den var dessutom borta och hade varit det ett tag, vet fortfarande inte vart den är.
    En antecckningsbok som pappa "skrev" i, är mest kludder för han såg inte hur han skrev, låg igenslagen på bänken i köket och rätt som är hör man en duns och då är den uppslagen med sidorna neråt.
    Vaknade en natt hux flux och framför ögonen ser jag en orb flyga förbi.
    Den perioden sov min dotter riktigt illa, vaknade nästan varje kväll.
  • mona83
    Brooke skrev 2009-07-20 21:37:16 följande:
    HAHA!! ja.. nää inte så snabbt som jag ville. Bytte ju runt 16 tiden eller så
    ah men runt 16 tiden var jag inte här. kom nog runt 21. där har vi förklaringen
  • mona83

Vad är det med MJs röst egentligen? Den är så fin.
    Lyssnar på den Heal the world med special message. Kan inte sluta lyssna på den. Av nån anledning tycker jag om att höra MJ prata.

• mona83
    Bevabus skrev 2009-07-21 20:32:05 följande:
    Aa tror jag medGraceland ligger i Memphis
    Dit skulle jag vilja åka, älskar Elvis musik
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-07-21 22:01:04 följande:
    Jag ska åka dit någon dag lättBlir väl om typ 5 år eller nåt när jag förhoppningsvis har egen inkomst
    När man ändå kommer dit nån gång i framtiden då kan man ju "hälsa" på MJ med
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson