• Anonym (går inte)

    Mjölkiga bröst sex?

    Hur går det för er som oxå har så mycket mjölk i brösten så det bara läcker när ni är intima med er partner?

    Min partner avsexualiserar mig helt.. det går lixom inte, för att för honom påminner jag om han barns "matstunder" vilket för honom är vackert och heligt på något sätt, visst förstår jag honom men jag är väl fortfarande människa trotts mjölken?

    Ni killar, hur upplever ni era flickvänners bröst under amningsperioden, har det förändrat erat samliv?

    Tjejer, hur går det för er, hur är era killar?

  • Svar på tråden Mjölkiga bröst sex?
  • redneck girl

    det struntar både han och jag i.lite tuttmjölk har väl ingen dött av;) det försvinner ju med tiden.inget att hänga upp sig på.annars får du paketera in dom i bhn.men då försvinner ju halva nöjet istället.och jag tror att många tänder på det....lite mjölk alltså.

  • Anonym (Man)

    När min sambo ammade så var hennes bröst minst sagt ganska stora....och jag klagade inte det minsta

  • Mattean

    Det är en av mina fantasier att ha sex med en tjej och samtidigt dricka hennes mjölk, men så gillar jag bröst ochså :)

  • Anonym

    Gå in på xhamster.com, sök på "Pregnant wife milk". Där kan ni se en kille som slickar mjölkfyllda bröst... hur sexigt som helst!

  • Anonym (går inte)
    Anonym skrev 2009-06-30 13:43:39 följande:
    bli utsatt som kille menar jag eftersom jag är kille
    ok då hänger jag med

    får intrycket här att killar vanligtvis tycker det är ok?
    Min man måste vara ett undantag =/
  • Anonym (går inte)
    delifi2 skrev 2009-06-30 23:33:56 följande:
    www.4mom.se/här finns sexiga underkläder för mammor....
    Tack för tipset, ska testa
  • bodegapeppe

    Jag tänder på bröst med mjölk i och tursamt nog har jag träffat mammor med samma intresse :P

  • SexyMann

    bodegapeppe vad finner man ammande kvinnor...älskar suga på bröst gärna medmjölk i...

  • elyse

    Man har på sig en ordentlig amnings-BH och bra skydd/inlägg. Om man menar att man inte har något läckande bröst så antar jag att min inte har något emot att tvätta och byta sängkläder heller? Jag kan trösta med att det blir bättre efter någon månad, när amningen blivit mer regelbunden för då brukar mjölkproduktionen bli detsamma.  

  • Efraim Barkbit
    elyse skrev 2014-11-17 15:47:50 följande:

    Man har på sig en ordentlig amnings-BH och bra skydd/inlägg. Om man menar att man inte har något läckande bröst så antar jag att min inte har något emot att tvätta och byta sängkläder heller? Jag kan trösta med att det blir bättre efter någon månad, när amningen blivit mer regelbunden för då brukar mjölkproduktionen bli detsamma.  


    Men bröstmjölk är väl inget negativt eller osexigt
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • pojken81
    redneck girl skrev 2009-06-30 13:53:46 följande:

    det struntar både han och jag i.lite tuttmjölk har väl ingen dött av;) det försvinner ju med tiden.inget att hänga upp sig på.annars får du paketera in dom i bhn.men då försvinner ju halva nöjet istället.och jag tror att många tänder på det....lite mjölk alltså.


    Kan bara instämma. Tror många tänder på det men inte vågar säga nåt..
  • SexyMann

    TS. jag upplevde inte så konstigt då en kvinna ammade....den kvinnan jag var med hade inte så mycket mjölk så hon slutade tidigt att amma...

Svar på tråden Mjölkiga bröst sex?