• Anonym

Ont i livmodern efter orgasm

Idag har jag fått orgasm tre gånger och alla tre gånger har jag fått ont i livmodern. Fler som råkat ut för det och vad kan det bero på?
    Har känt liknande förut när killen stött mot livmodertappen eller så men det är inte pga det idag.

• Svar på tråden Ont i livmodern efter orgasm
  • Anonym (***)

Jag hade ont så när ja va gravid

• Anonym

Hm, ja jag sökte runt både här och på google och jag hittar det bara i samband med graviditet.. men jag har inga andra symtom på det.. har iofs galet ömma bröst men that's it..

Ingen aom känt så utan att vara gravid?

• Anonym (e)

Jo jag får det men väldigt sällan. Men när jag väl får det gör det väldigt ont, känns precis som kraftig mensvärk och går över efter 5-10 minuter. Som tur är kommer det sällan. Annars skulle jag vara tvungen att ta en Ipren innan sex:)

För min del kommer det oftare om jag får flera orgasmer vid ett tillfälle och framför allt när jag liksom spänner mig när jag onanerar/har sex. Liksom kniper om du förstår vad jag menar.

• Anonym

Okej, förstår vad du menar.. Jo jag brukar ju inte direkt få 3 orgasmer på en dag bara sådär så det kanske helt enkelt blev som "träningsvärk" :P

Men pga skitömma tuttar o att jag har oregelbunden mens så jag liksom har noll koll på när den ska komma så är det väl bäst att testa. Är det negativt så antar jag det var som jag sa, typ träninsvärk

• Anonym

Hm, ja som sagt det är väl bäst att testa för säkerhets skull iaf :)

Men alltså, nu tror jag kan vara gravid trots att dom enda symtomen jag skulle ha isf är ömma bröst och ont i livmodern efter orgasm?

Jaja den som testar får se.. eller nåt Haha den var inte ens kul.. Tack för svaren iaf :P

Svar på tråden Ont i livmodern efter orgasm