• Anonym

Ont i livmodern efter orgasm

Idag har jag fått orgasm tre gånger och alla tre gånger har jag fått ont i livmodern. Fler som råkat ut för det och vad kan det bero på?
    Har känt liknande förut när killen stött mot livmodertappen eller så men det är inte pga det idag.

• Svar på tråden Ont i livmodern efter orgasm
  • Anonym

Testade idag och det var negativt.

Idag kändes det annorlunda också, efter orgasmen imorse så blev det likadant, jätteont i livmodern och sen har det till och från hela dagen känts som mensvärk. Det gick alltså aldrig riktigt över.
    Eftersom det inte blev nåt plus heller så antar jag att det är nån skum PMS
    För det lär ju inte ha vart träningsvärk idag efter bara en orgasm haha

• Anonym

Fast.. med tanke på den här tråden blev jag lite fundersam..
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m45258930.html
    Men det är bara att vänta och se om det är dundermens på G eller om jag får testa igen.. Spännande detta haha hade ju inte en endaste tanke från början om möjlig grav.

• Alfonsmamman

Hej igen. Jag testade också negativ vid första tillfället. Väntade en vecka och sedan plussade jag.

Händer igen så testa igen senare.

Kram kram

• Ekrlsn
    Anonym skrev 2009-07-04 16:16:14 följande:
    Testade idag och det var negativt. Idag kändes det annorlunda också, efter orgasmen imorse så blev det likadant, jätteont i livmodern och sen har det till och från hela dagen känts som mensvärk. Det gick alltså aldrig riktigt över. Eftersom det inte blev nåt plus heller så antar jag att det är nån skum PMS För det lär ju inte ha vart träningsvärk idag efter bara en orgasm haha
    jag kände likadant. 3 dagar efter gick jag till mvc och plussade...
  • Anonym

Okej, ja jag väntar med spänning här nu på om det ska dyka upp nån mens eller inte. Har det inte gjort det om en vecka och det känns likadant så får jag testa igen.

Tack för era svar! Uppdaterar när jag vet.

• marmelade

Så har jag fått i början av mina graviditeter.

• Anonym

Fortfarande ingen mens i sikte och sen igårkväll har det varit mer som "kramper" i livmodern eller hur jag ska förklara det. Har känt nästan som mensvärk light och sen har det kommit som sagt som nåt krampaktigt ibland.

• ENAOLINE

jag brukar känna som en slags mensvärk någon vecka innan mens efter jag har fått orgasm

• Anonym
    ENAOLINE skrev 2009-07-05 12:26:44 följande:
    jag brukar känna som en slags mensvärk någon vecka innan mens efter jag har fått orgasm
    Okej, fast nu har det gått över till att kännas i stort sett hela tiden som mensvärk light. Inte bara efter orgasm som det var i förrgår.
  • ENAOLINE

men det kanske är mensen som är på G? brukar också vara öm och känna som en slags mensverk dagarna innan mens? annars får du kontakta kvinnokliniken och be dem göra en gyn undersökning?

Svar på tråden Ont i livmodern efter orgasm