• Anonym (tänd)

Fruktansvärt tänd på äldre män!

Är det bara jag som tänder något enormt på äldre män?!
    Jag är 25år och de "äldre männen" kan vara uppåt 45-50 år...
    Hade en fruktansvärt snygg chef på mitt förra jobb som jag var så tänd på att jag knappt kunde dölja det!
    Ni äldre män ( kanske inte finns så många här inne) eller yngre tjejer med erfarenhet :) är äldre män ens intresserade av yngre kvinnor?
    Typ 10 år yngre?
    Jag blir helt knäsvag av äldre män! Dökåt!

• Svar på tråden Fruktansvärt tänd på äldre män!
  • Anonym (I en annan del av världen)
    Anonym (Kille) skrev 2022-01-25 06:12:05 följande:
    Fast den yngre kvinnan kanske vill bli utnyttjad i stunden tyvärr, men ångrar sig efter eller när hon blir äldre, frågan var tvärtom om det överhuvudtaget existerar några yngre kvinnor som gillar att styra äldre män?
    Det är snarare så att dom flesta tyvärr har bilden av att en man vill utnyttja en yngre kvinna, och att det mest går ut på allt grövre sexlekar. Hon blir i stort sett tvingad, då hon inte har lärt sig att säga nej.
    Så var det i mina trådar. Dom flesta trodde inte på att jag var kär. Jag ville bara ligga, och styra henne.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (I en annan del av världen) skrev 2022-01-25 16:15:44 följande:
    Det är snarare så att dom flesta tyvärr har bilden av att en man vill utnyttja en yngre kvinna, och att det mest går ut på allt grövre sexlekar. Hon blir i stort sett tvingad, då hon inte har lärt sig att säga nej.
    Så var det i mina trådar. Dom flesta trodde inte på att jag var kär. Jag ville bara ligga, och styra henne.
    Men jag tror att det även borde finnas yngre kvinnor som gillar att styra äldre män, eftersom mannen inte vill skrämma henne eller tänker att i den åldern de kanske är väldigt försiktiga så passar kvinnan på att utnyttja situationen, det kanske blir härligt för båda?
  • Plupp73

Inte alls konstigt. Har alltid tyckt att folk är som vackrast vid 40+. Människor med skrattet kor, lite grått i håret...

• Grossglanz
    Anonym (tänd) skrev 2009-07-03 21:45:14 följande:

Hade en fruktansvärt snygg chef på mitt förra jobb som jag var så tänd på att jag knappt kunde dölja det!
    Ni äldre män ( kanske inte finns så många här inne) eller yngre tjejer med erfarenhet :) är äldre män ens intresserade av yngre kvinnor?
    Typ 10 år yngre?

Ööööö....jaaa
    Anonym (Kille) skrev 2022-01-26 05:48:00 följande:
    Men jag tror att det även borde finnas yngre kvinnor som gillar att styra äldre män, eftersom mannen inte vill skrämma henne eller tänker att i den åldern de kanske är väldigt försiktiga så passar kvinnan på att utnyttja situationen, det kanske blir härligt för båda?
    Ja, sån är jag, tar det försiktigt. Men det var inte heller bra. Några ifrågasatte varför jag inte försökte nåt med en 25 år yngre tjej jag träffade (22), jag var ju attraherad.
    Hon tyckte också att det var jag som skulle ha tagit första steget.
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (I en annan del av världen) skrev 2022-01-26 14:31:58 följande:
    Ja, sån är jag, tar det försiktigt. Men det var inte heller bra. Några ifrågasatte varför jag inte försökte nåt med en 25 år yngre tjej jag träffade (22), jag var ju attraherad.
    Glömde du igen att du redan har skrivit det här?
    Minnesproblem behöver du ta på allvar. Ring vårdcentralen och be dem kolla med hjälp av ett MMT hur det ligger till.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (I en annan del av världen) skrev 2022-01-26 14:31:58 följande:
    Ja detta har vi redan sett i många trådar, så många att man har tappat räkningen, jag pratar om när man är i sängen inte hur man går tillväga innan.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (tänd) skrev 2009-07-03 21:45:14 följande:

Typ 10 år yngre?

Jag gissar att du nu är 37 eller 38 år, jag är 34 år, för ett långsiktigt förhållande har jag inget problem med att kvinnan är runt 10 år yngre fast mycket yngre än så kan vara svårt.
    Anonym (Kille) skrev 2022-01-27 03:06:58 följande:
    Ja detta har vi redan sett i många trådar, så många att man har tappat räkningen, jag pratar om när man är i sängen inte hur man går tillväga innan.
    Jag pratar om både innan, och när man väl är där.
    Även i sängen så skulle jag vara lyhörd med en ung tjej.
    Många har bilden av att män i stort sett gör övergrepp på tjejen om hon är yngre.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (I en annan del av världen) skrev 2022-01-27 05:10:35 följande:
    Jag pratar om både innan, och när man väl är där.
    Även i sängen så skulle jag vara lyhörd med en ung tjej.
    Många har bilden av att män i stort sett gör övergrepp på tjejen om hon är yngre.
    Jag tror inte att man menar övergrepp men vissa kanske frågar om hon är villig att ställa upp på saker och i värsta fall utnyttjar henne.
Svar på tråden Fruktansvärt tänd på äldre män!