• Anonym (tänd)

Fruktansvärt tänd på äldre män!

Är det bara jag som tänder något enormt på äldre män?!
    Jag är 25år och de "äldre männen" kan vara uppåt 45-50 år...
    Hade en fruktansvärt snygg chef på mitt förra jobb som jag var så tänd på att jag knappt kunde dölja det!
    Ni äldre män ( kanske inte finns så många här inne) eller yngre tjejer med erfarenhet :) är äldre män ens intresserade av yngre kvinnor?
    Typ 10 år yngre?
    Jag blir helt knäsvag av äldre män! Dökåt!

• Svar på tråden Fruktansvärt tänd på äldre män!
  • Anonym (I en annan del av världen)
    Anonym (I en annan del av världen) skrev 2022-03-01 06:59:19 följande:
    Många kvinnor tycker att det är fel att jag ens har ställt in så att jag kan få matchningar med så unga.
    Jag ser ofta kvinnor som är äldre än mig som söker killar som är under 25 år. På Happypancake t ex.
    Kvinnor tycker att det är positivt att dom träffar unga killar. Livsbejakande.
    Anonym skrev 2009-07-03 21:50:18 följande:

Jag har en kompis som är 50 och har ihop med en 25 årig tjej. Det funkar skit bra dem emellan men andra tycker det är konstigt.

Ja, kvinnor säger att män inte kan ha nåt gemensamt med så unga tjejer.
    Kvinnor däremot kan ha nåt gemensamt med så unga killar.
  • SkäggPappan

Jag blev så extremt påflörtad på av min kusins kompis en dag för några år sedan. Jag var då 32 och hon var på väg att fylla 14. Kan berätta att tjejen var oerhört mogen och välutvecklad för sin ålder. Hon sa till mig att ingen skulle någonsin få veta om att vi hade haft sex. Hon hade flörtat länge med mig och då jag var singel och alltid vart väldigt sexuell av mig så hade hon fått mig i upplösningstillstånd av upphetsning. Jag sa att jag med gott samvete inte kunde göra detta med tanke på hennes ålder. Hon sa att ålder bara var en siffra och jag kontrade med att en fängelsecell bara är ett rum! Vi snackar om en tjej som utan problem kunde komma in på krogen och möjligen även skulle komma undan med att handla på systemet. Ingen hade fått veta om det men jag valde att motstå det då jag ändå kände att det var fel. Att vi när jag var 34 sprang på varandra igen och vad som blev av det kan jag lämna till era fantasier men vad jag vill komma till är detta.
    Jag har alltid vart väldigt sexuell av mig. Jag har växt upp i en lite stökig familj med två frånvarande föräldrar i missbruk av olika dess slag (alcohol & arbete) men detta har inte vart anledning till mitt sätt att vara. Jag har så långt bak jag kan minnas vart väldigt sexuell och fysisk av mig.
    I dom yngre tonåren har det resulterat i några felaktiga beslut från min sida. Inga typer av kriminella handlingar men beteenden som idag inte är lagliga (vilket är väldigt bra). Samtyckeslagen är en väldigt bra lag tycker jag.

Men tillbaka till diskussionen om ålder. Jag har en förkärlek till unga kvinnor sedan dagen kusinens kompis var på mig. Klart att jag alltid älskat unga kvinnor men jag har även älskat att vara med kvinnor i samma ålder och dom som vart äldre än mig. Men det är något med just väldigt stor åldersskillnad som ger något extra. Det är känslan av att ha någon som lite ser upp till en. Någon som ser att man har många år av erfarenhet av hur man ska ta hand om en kvinnas kropp. Då jag alltid älskat att ge njutning så har jag lärt mig så mycket jag kan om anatomi och var det är som skönast att beröra henne. Även lärt mig Yonimassage för att jag älskar att ge njutning.

Så ja att vara med en kvinna som är bra mycket yngre än mig själv är något jag alltid kommer njuta av. Med risk för att somliga kommer tycka att jag är pervers med mina åsikter men är det inom lagens ramar och att personen inte uppenbarligen har ett självskadebeteende på något sätt så ser inte jag ålder som några problem.

Ha en fin dag allesammans ????????

• sannajson87

Äldre män är väldigt attraktivt och sexigt!! 
    Har haft en del relationer med betydligt äldre män! :)

sannajson87 skrev 2022-03-01 08:09:57 följande:

Äldre män är väldigt attraktivt och sexigt!! 
    Har haft en del relationer med betydligt äldre män! :)

Hur behandlades du av dom äldre männen, ville dom styra dig?
    Kände du att du fick respekt?
    Och hur var sexet, pressade dom dig till att det skulle bli alltmer avancerat, du kände att det inte alltid var sånt som du ville göra?
  • sannajson87
    Anonym (I en annan del av världen) skrev 2022-03-01 08:14:48 följande:
    Hur behandlades du av dom äldre männen, ville dom styra dig?
    Kände du att du fick respekt?
    Och hur var sexet, pressade dom dig till att det skulle bli alltmer avancerat, du kände att det inte alltid var sånt som du ville göra?
    Dom jag träffat var väldigt artiga, I vissa fall ville dom väl styra ;)
    Jag skulle inte göra något jag inte ville, då åker dom ut! :D
    sannajson87 skrev 2022-03-01 08:22:51 följande:
    Jag har träffat många unga tjejer, jag respekterade dom och var snäll mot dom.
    Detsamma med jämnåriga och äldre.
    Jag tycker att det känns bra att vara sån, och kvinnorna uppskattar det också.

Många kvinnor säger att äldre män är äckliga och respektlösa mot unga tjejer.
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (I en annan del av världen) skrev 2022-03-01 08:29:40 följande:
    Jag har träffat många unga tjejer, jag respekterade dom och var snäll mot dom.
    Detsamma med jämnåriga och äldre.
    Jag tycker att det känns bra att vara sån, och kvinnorna uppskattar det också.

Många kvinnor säger att äldre män är äckliga och respektlösa mot unga tjejer.
    För att de själva har blivit utsatta för äckliga och respektlösa män. Förnekar du dem deras upplevelser?
  • Anonym (Himla)

Om jag bara ska ha en sexuell relation vill jag ha någon jämnårig med samma typ av erfarenhet som mig för att utvecklas tillsammans.
    Jag är inte intresserad av att lära upp någon eller tafatt beröring, inte heller vara med någon som har helt andra referensramar till sex än mig, 

Har aldrig förstått varför män vill ha yngre oerfarna, men kanske det är en fjäder i hatten att ta en oskuld eller att man går igång på oerfarenhet och osäkerhet?

• Anonym (Kille)
    sannajson87 skrev 2022-03-01 08:22:51 följande:
    Hur gammal är du om man får fråga och upp till vilken ålder kan du som högst tänka dig att mannen är?
Svar på tråden Fruktansvärt tänd på äldre män!