Vad behöver man köpa?
Vad behöver man köpa till sitt barn och barnrum? Nån som har nån bra checklista?
Vad behöver man köpa till sitt barn och barnrum? Nån som har nån bra checklista?
Min tanke är att förbereda med vällingpulver i olika flaskor, dvs lägga ner pulver först och sedan tillsätta vatten genom termosen jag har med mig. Är det bättre att ha vällingdoserare och tillsätta pulvret efteråt? Problemet med "mitt" sätt kan ju även vara att barnet bara tar en sorts flaska jag har med mig.
Nu måste jag ut på jakt innan jag åker ![]()
Jepp jag har bärsele med mig, men jag tror inte min lilla flicka kan sitta stadigt själv och då kan det ju vara bra med vagnen om jag skulle ta en het kaffe ex. Då vill jag inte ha henne på magen.
Vilken tillverkare har fem doser? Är det Tupperware?
Ja jag hör det själv
Tror jag såg en vällingdoserare när jag var ute och shoppade igår, så jag ska åka och köpa den.
Jag tänkte försöka byta till mig den flaska hon har på barnhemmet mot någon av mina flaskor så jag vet att någon flaska faktiskt fungerar på henne. Dessutom tänkte jag byta till mig lite vällingpulver. Jag tog ju med mig någon sådan där fibervariant för 8 mån och då tar nog hennes mage fart ![]()
Maja T skrev 2009-07-08 08:47:16 följande: