• Fredrik Al

Är du tatuerad?

Miami Ink och nykomlingarna LA och London Ink, har skapat en helt ny bild av tatuering. Till och med jag som alltid har varit helt emot tatueringar, har fått en helt ny syn på det. Vem vet en vacker dag kanske jag skaffar en, fyrtioårs kris eller så! Men har du en eller fler tatueringar, var och vad föreställer de? Länka gärna bilder om möjligt!{#lang_emotions_smile}

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är du tatuerad?
  • Simbiz

Hade fem tatueringar innan jag såg Miami ink Så jag påverkades inte av det, men nu när jag sett det vill jag ha en till (helst åka dit och få en av dem)

• Miha

Svar nej. Tycker inte tatueringar är snygga på någons kropp.

• Fredrik Al
    Simbiz skrev 2009-07-04 16:03:12 följande:
    Hade fem tatueringar innan jag såg Miami ink Så jag påverkades inte av det, men nu när jag sett det vill jag ha en till (helst åka dit och få en av dem)
    Ja visst är de skickliga, sen kanske du får vara med i TV också! Om du har en bra story förstås!{#lang_emotions_wink}
  • Hallonröd

Japp, har en på vänster överam. En fjäril med en flammande eld bakom. Ingen bild dock. Tyvärr har den blivit lite ful nu, tappat färg men så är den 20 år gammal också.

// Bad sound kills good music...
  • Simbiz

Fredrik Al skrev 2009-07-04 16:04:18 följande:

Ja visst är de skickliga, sen kanske du får vara med i TV också! Om du har en bra story förstås!
    Ja precis..har ju tyvärr inte det...
  • Outoftouch

Japp, jag hade tre redan innan den serien började. Min första var en stjärna i svanken, den andra är en buddha i nacken och nyligen gjorde jag ett hjärta på handleden. Nästa blir i höst och kommer vara en buddha med lotusblommor, jag tror den kommer få vara på vaden. Men är inte säker eftersom den ska vara ganska stor.

Har man engång börjat kan man inte sluta!

• drömmaromsmått

Jag har fyra tatueringar, en på höger vad av mina hundars tassavtryck.
    På vänstra handleden har jag smeknamnet kronan och ett hjärta intatuerat, sedan har jag en blomsterranka på vänstra skuldran som slingrar sig över axeln.
    och till sist har jag en liten figur som min kompis målade åt mig i 18års present då mamma i hemlighet bokat en tatueringstid, enligt sofia så föreställer den mig, den ser kvinnlig ut i formerna och påminner om någon slags grottmålning eller liknade, mamma tycker det ser ut som en bläckfisk och min mans mormor tror det är ett päron så det är väl upp till betraktaren att avgöra vad den förstället.

Kommer nog bli fler tatueringar framöver, men jag vet inte riktigt vad än :)

Svar på tråden Är du tatuerad?