• Fredrik Al

Är du tatuerad?

Miami Ink och nykomlingarna LA och London Ink, har skapat en helt ny bild av tatuering. Till och med jag som alltid har varit helt emot tatueringar, har fått en helt ny syn på det. Vem vet en vacker dag kanske jag skaffar en, fyrtioårs kris eller så! Men har du en eller fler tatueringar, var och vad föreställer de? Länka gärna bilder om möjligt!{#lang_emotions_smile}

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är du tatuerad?
  • Guldrosen

Nej!

Kommer aldrig att tatuera mig. Köper hellre ett smycke som jag kan kasta när jag tröttna på det.

• mammamadeleine

Ja jag har några st, bla mina barns namn, alla är designade av mig tillsammans med min sambo som även gjort dom på mej! Älskar tatueringar, vill gärna ha fler, håller just nu på att designa en som ska sitta på ryggen, en cover up av två andra som tyvär blivit jätte fula efter två graviditeter! Men den nya kommer bli kanon! Ett härligt höst projekt att se fram emot, tror ja har några bilder på min profil!

• redneck girl

har en betty boop på höger överarm.vill gärna ha en till.

• Fredrik Al
    sstl skrev 2009-07-04 17:57:39 följande:
    Japp jag har endel, vette fasiken hur många egentligen. Ska räkna..........runt 12 styck, men två är gaddade i omgångar så räknar man varje gång så äre runt 17 styck.Och mer kommer he he det är min lilla hobby .Bilder finns i mitt galleri om nån vill kika.
    Snygga tatueringar du hade på ryggen, måste ha tagit sin tid!
  • kikkan79

En motorcykel på ryggen o en nalle med en flicka i knät.

Motocykeln e gjord 98 eller 99 o nallen en hyllning till dottern som jag fjorde -02.

Jobbar på en nu men den har redan tagit två års planering. Mina är grundligt genomtänkta o skulle aldrig kunna göra en indianfjäder eller nåt kinesikt tecken.

• Fredrik Al
    kikkan79 skrev 2009-07-04 20:47:21 följande:
    En motorcykel på ryggen o en nalle med en flicka i knät.Motocykeln e gjord 98 eller 99 o nallen en hyllning till dottern som jag fjorde -02.Jobbar på en nu men den har redan tagit två års planering. Mina är grundligt genomtänkta o skulle aldrig kunna göra en indianfjäder eller nåt kinesikt tecken.
    Ja du verkar vara riktigt grundlig du{#lang_emotions_wink}
  • Black roses

Japp två st, mitt smeknamn o ett keltiskt hjärta som finns i mitt galleri, dessa gjordes för 9 år sedan..

Om jag någon gång ser en leende joggare, så ska jag överväga saken.. ..
  • Lindha83

Jag har nog 11 tror jag... Jo 11 st blir det...

• Miniz1983

jag har 4 st, drake på vänster skulderblad, tribal med text i svanken, mitt namn på vänster överarm och kinestskt tecken för kärlek på höger handled. kommer bli fler...

Svar på tråden Är du tatuerad?