-
-
Svar på tråden Är det praktiskt och smidigt att köpa badstöd som de ligger på i badbaljan eller bara onödigt??
-
Precis Prinzess!!!
-
Toppen har den varit för oss i alla fall, dom gångerna jag inte har haft ork att bada med henne. Nu ska jag få en badstol av min syster. Kanon, så hon inte tippar i badet
-
Jättepraktiskt! Och Alice gillar att sitta i den! Ryggen tvättar man precis innan man tar upp barnet ur baljan. Tycker den är suverän!
-
fick låna en, men har aldrig använt den i badet. Tycker det är svårt och krångligt att tvätta då hon sitter i den. Däremot har vi använt den då vi blivit tvungna att duscha emma så slipper hon ligga plant på golvet. Funkar kanonbra då!
-
Min röst faller på onödigt, de lär sig sitta så fort och sen är det inget problem längre.
-
absolut onödigt! vi köpte en och använde den aldrig, vi gav bort den till slut till några som trodde att de nog skulle kunna använda den. vi badade william i badbalja två eller tre gånger, sedan insåg vi att det var både mysigare och lättare att bada med honom i badkaret :D
som du märker är det skilda åsikter, ingen är den andra lika. ni får helt enkelt testa för att bilda er en egen uppfattning. -
jag tror den är bra, fast vi har ingen.......men en badstol har vi, for när dom blir större är det jobbigt om man badar ihopa med barnet, det blir enklare, och lättare att leka om bebben sitter i en stol istället, fast det dryger ju tills dom kan sitta....får se om vi kanske köper en.....vill nog gärna ha en ny balja, annars får man se om det funkar att ta hål i den gamla baljan och använda en sånn kronan gummipropp over, for vi har ikeas blåa balja, den är jobbig att tömma.......
-
Tyckte inte det var något bra.. Tyra gillade det inte.
-
Tvättar inte min tös med tvål så...
Vatten får hon på ryggen med när hon ligger i den.
Ibland har jag lite barnolja i -
Vi har en badhjälp som det kallas, har varit toppen! Särskilt om man vill bada barnet själv och kunna komma åt att ta olja, smörja in, sträcka sig efter handduken mm.
Och inte oroa sig för att barnet ska halka iväg, de blir ju rätt så sprattliga efter ett tag
Vi badar med vår son i stora badkaret nu med badhjälpen i badkaret, antingen jag eller pappan. Jättekul att sitta där och plaska, sjunga , skratta tillsammans.
Bra köp enligt mig!