Inlägg från: Mojdeh |Visa alla inlägg
  • Mojdeh

    Supermammorna spurtar vidare -09

    ja har också hittat hit.
    Ni som tagit bort nappen för era barn hur många dagartar de. Tycker att de gått bra men alva, väntar på den stor smällen. De tar lite längre tid att lägga henne o när hon är som tröttast frågar hon efter nappen, o somnar sedan.

  • Mojdeh

    Skrev ett långt inlägg igår men de försvann

    FruOO
    Snokade in hos dig på Fejan söta barn du har

    Här har vi semester o regnet öser ner. Men vi har hunnit med en hel del. Varit på kryssning, Parken ZOO en weekwnd i stockholm med Gröna Lund. O nu är de en vecka kvar då ska vi till Dalarna vi får de om de bli sommarland. Någon som varit där o vet om de skulle passa alva eller om hon är för liten, hon älskar karueller o bada osv.

  • Mojdeh

    Vi har hunnit med 3års kontroll också alva klarade allt utom att hoppa o sparka boll de som hon gör konstant annars
    Hon var 90cm o vägde 16kg min lilla fis. Jag är ju kort o sambon också så hon blir nog inte så lång.

  • Mojdeh

    Så nu har vi bakat choklad bollar, ska strax lägga ihop tårtorna sedan blir det bullbak imorgon fm. Alva bara väntar på att de ska bli kalas

  • Mojdeh

    Rebeckaa
    oj vad tidigt hon somnade. Alva har somnat så himmla sent igår var kl 22 innan hon somnade. Jag hölll på att bli galen o hon var övertrött. Nu ikväll somnade hon vid 20 tack o lov. Vi hade kalas för henne igår med kusiner osv.
    Hoppas att ni får roligt i stockholm, vad har ni för planer?? finss ju så mycket att se o göra.

    I morgon börjar verkligheten igen ska hoppa in o jobba en vecka. Så alva ska till dagis men hon kommer gå hem 14 hela vecka så hon ska nog överleva

    KRAM KRAM

  • Mojdeh

    Jag vill också gissa

    När kommer Majalajas bebis:

    fruOO: pojke 27/7 kl 14:05
    Neah:flicka 31/7 kl. 10.37
    jossposs Pojke 1/8 02:14
    Mojdeh Pojke 2/8 7:45
    Nessii: Flicka 2/8 17:25
    Hampan: Flicka, 3/8 kl. 21:29
    Hallon: Flicka, 4/8 kl. 08.27

  • Mojdeh

    Hoppas att det är ok maja.

    Så här har maja skrivit på FB
    Lilltjejen väger tungt! 3500 gram, 48 cm kort. Tyngre än vad mamma, pappa och brorsorna har varit! Men lika söt:)

  • Mojdeh

    Nu har jag en stor tjej här hemma. Ingen napp o ingen blöja, förutom på natten de får vänta lite till.

  • Mojdeh

    Här är det somvanligt lugnt Ny vecka imorgon o möte tycker inte om de.
    Jag jobbar på en förskola o har varit där i 10, som barnskötare. nu med dessa nya regler så kommer de tyvärr att ställa till de för mig (troligen) Barn till arbetslösa har rätt till 25h i veckan o föräldralediga 20h/v men nu när de nya reglerna kommer hit så kommer de vara 15h/v för både arbetslösa o f-lediga. resultatet blir då 3 tjänster bort från min förskola vi har har hög arbetslöshet där jag jobbar. Så från årsskiftet kanske jag måste börja jobba som vikare runt om i hela stan, vilket är mindre roligt.
    Hoppas att ni förstår vad jag skriver

Svar på tråden Supermammorna spurtar vidare -09