• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

mååårning åhh idag ska mysgrodan beställa molo jag som INTE skulle ha ngt o tyckte allt va fult rök på en liten beställning iallafall hahaha så om ngn vill ha ngt speciellt kanske ni ska maila henne nu idag :)

• Emmsan
    Kristyr skrev 2009-07-08 08:05:06 följande:
    inte kul trodde det skulle bli en billig höst hahahha
  • Emmsan
    Mosen08 skrev 2009-07-08 08:21:21 följande:
    hehe nu har jag mailat mysgrodan, hoppas att det är ok att beställa finns ju så himla mkt fint till baby flick så jag tog det jag helst vill ha, det lär ju bli dyrt ändå
    tror absolut det är ok o beställa hon ska ju ändå lägga en order så :) jag blev så rackarns glad att jag hittade en överdel som matchade de randiga fiina byssorna på flick med ljuslila muddar :) o sen va jag sugen o testa den lite tightare modellen till killarna på tröja så vi får väl se :)
  • Emmsan
    Kristyr skrev 2009-07-08 08:35:46 följande:
    Jag ska ha carton body, stars body den med blå stjärnor, tjejpinsbodyn och starsbyxor med lila mudd Vet du vad det är för din lila tröja duntoffla har på sin son i bildtråden? Det måste ju typ vara den lila som är på mudden på starsbyxan?
    po.p gissar jag på ;)
  • Emmsan
    Mosen08 skrev 2009-07-08 08:35:19 följande:
    Vilken överdel är det?? jag beställde retroblombyxor och samma tröja med rutiga ärmar och sen pusslertröjan med limegröna kantband
    www.luckylittleme.se/product.asp

denna fanns det body till :)
  • Emmsan
    Kristyr skrev 2009-07-08 08:35:46 följande:
    Jag ska ha carton body, stars body den med blå stjärnor, tjejpinsbodyn och starsbyxor med lila mudd Vet du vad det är för din lila tröja duntoffla har på sin son i bildtråden? Det måste ju typ vara den lila som är på mudden på starsbyxan?
    jag va med sååå sugen på de svarta starsbyssorna men min känsla säger att de blir blekta så jag vågade inte men guud va fin som du söger med en lila tröja till  hmmm
  • Emmsan
    SmillaMilla skrev 2009-07-08 08:40:10 följande:
    Kristyr: Det är idats tröja! Jag har också den! Passar superbra till många av molos kläder med lila i.
    ääärr det?????? en hel lila???
  • Emmsan
    Kristyr skrev 2009-07-08 08:44:16 följande:
    Emmsan> Vilken stl skulle du isf ha på byxorna..?
    äh jag tog faktiskt 92 på dem  för längdens skull vill ju ha lite pös. är de för stora i midjan säter jag i ett gummiband bara ... måååste ha dem ju
  • Emmsan
    Busbellan skrev 2009-07-08 08:42:29 följande:
    Åh, de är såååå fina, varför har de gjort dem så stora i midjan för
    men det är ju superenkelt o bara föra in ett litet resårband ;)
  • Emmsan
    Busbellan skrev 2009-07-08 08:47:05 följande:
    Ja, för dig jag Kan du komma hit och sy lite åt mig när du har vägarna förbi
    jamen vissst :) kommer nu den 18e ;)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14