• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

1 och 1 är 3 skrev 2009-07-13 14:18:58 följande:
    Om den nya ägaren har något i 80 att erbjuda så kanske...  Ungen måste ju för sjutton ha en overall, blev sååå glad när jag hittade denna hos cillen i höstas. Provade på E å den passade men jag tror dessvärre den blir alldeles för stor till T...
    annars har jag en 80 använd 4 ggr i vagn ;)
  • Emmsan

nää är det verkligen INGEN som har sett bilder o vet färger på kommande lurvar o overaller?????{#lang_emotions_surprised}

• Emmsan
    Buttelina skrev 2009-07-15 12:07:46 följande:
    vilken FUL regnbågsjacka/overall i år..
    suuuck ja....... gillar inte :( får leta gammal overalll i år till melker för han måååååste ha rainbow :)
  • Emmsan
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-15 13:50:41 följande:
    näe va säger ni, bara för jag inte bunkrade regnbåge inför denna vintern Finns de i ngn shop än så man kan kika?
    mmm men såååå ful va den iofs inte men inte så glad  som förra årets kan tänka mej den till mina stora killar men inte till den lille
  • Emmsan
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-15 14:28:16 följande:
    Alltså FUL är kanske fel ord men inte lika färgglad och unisex som innan och absolut inte lika fin, tycker denna va grabbigare och murrigare med andra ord så lär samon tycka att vi ska köpa den RååSa BuBBlan skrev 2009-07-15 14:24:00 följande: Varför, varför, VARFÖR släppte jag dom för??
    men eller hur mer pojkig mindre unisex ;) e sååå glad att jag har två sprillans nya vinterjackor här hemma till killarna iallafall.. hmm behöver stl hjälp.. ngn som hade molo overall förra året till sin plutt som kan jämföras med min melker? han kan ha sin stl 80 men den lär inte räcka hela vintern men frågan ÄR ska jag gå upp en stl eller upp till 92? han är nu ca 82 cm men den ska ju användas i typ januari februari
  • Emmsan
    Buttelina skrev 2009-07-15 14:45:36 följande:
    lillebror hade förutom uuunderbara hummeloverallen (vilken jag rek mer än en molo till din minsta) en molo i strl 92 gamla modellen...
    juuust det du sitter ju på hummeloverallen passar den dina kids i år tro? *hoppas inte*
  • Emmsan
    Buttelina skrev 2009-07-15 14:46:11 följande:
    men den var rätt stor.. jag tycker att du ska ha en 92a i molo om det är förra årets modell
    just det gamla modellen från 07 är ju 92 som en 98  :)
  • Emmsan
    Buttelina skrev 2009-07-15 14:50:44 följande:
    hehe ja det gör jag  jag tror knappt men passar men jag hoppas
    ååå annars vet du vart den ska flytta

hoppas sååååå att mina killar kan ha sina .. gamla knall orange ,knallgrön, blå o svart från 08 + rainbow jackor hmm jag är veeeerkligen beroende av ytterkläder ääälskar kan inte få för mycket av det tror jag inte hahaha
  • Emmsan

mååårning idag jobbar maken sista dagen sen är det äntligen semester.. hmm hur man nu kan kalla det det med dessa jääääää* ungar ALLA trotsar samtidigt tror jag h¨ller på o gå in i väggen{#lang_emotions_cry}
    melker klättrar å allt stolar bord o är sååå mammig jag får inte äns kissa själv längre
    Herman är värst kastar saker o svär o slåss när han inte får som han vill *ljuvliiiiga 6 års trots*
    Alfred härmar herman men visst kanske liiite mildare
    Olivia är i lilla tonåren o käftar hmm ja det är bara Hampus just nu som är lugn {#lang_emotions_undecided}
    "summer camp" kanske är ett alternativ?? hahahaha

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14