• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

lillronya skrev 2009-07-16 08:22:17 följande:
    LÅter som att du och jag lever samma liv. Jag har inte semester och ibland är det nästan skönt.
    ja nu för första ggn på 2 år längtar jag tills jag ska börja jobba... hemskt ju :(
  • Emmsan
    Flock skrev 2009-07-16 08:39:01 följande:
    Kan inte utan att le lite när jag läser om ditt kaos! Dessa underbara ungar som driver deras mammor till vansinne, sedan tar det bara två minuter så älskar man dem så mycket och gör allt för sina små/stora busungar.. Men det är verkligen apjobbigt när man är mitt uppe i kaoset!
    åhh jag veeeeet :( skällde på melker för förtsa ggn igår.... halåååå emma dåå han är 15 mån !!!! hade sån ångest när han lagt sej på kvällen sen så jag grät..!!!
  • Emmsan
    Flock skrev 2009-07-16 08:48:27 följande:
    Jag tror att alla pussar och kramar han har fått i 15 månader av dig, gör att han vet att mamma var trött i går..
    åhh ja det får vi hoppas ... tack ;)
  • Emmsan

fina barn i BT

"Dunis"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag äääälskar hans håååååååååååååååååår{#lang_emotions_heart}

• Emmsan

hohoooo hemma från soooliga öland en sväng shoppas det nåt här eller???? har inte fått ngn orderbekräftelse från mysgrodan ngn som vet hur det gått med de separata beställningarna??

• Emmsan
    Buttelina skrev 2009-07-23 22:55:11 följande:
    mm jag
    åhh antar att du tog den grå????{#lang_emotions_wink} vill se alla färger jööö ngn som har bra bilder =???
  • Emmsan
    Buttelina skrev 2009-07-23 22:59:00 följande:
    en rosa med gula kantabnd och en lila med gröna kantband  fiiinast
    hmm de är fiiina  men är den rååååsa äeller funkar den på pojke???
  • Emmsan

gaaaaaaaaaaaaaaah fick order bekräftelse från mysgrodan o två tröjor va slut saken är den att jag MÅSTE ha dem  det är till herman o det va en guuuul som han älskar hur kan det redan va slut liksom????????????????

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14