Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Buttelina skrev 2009-07-07 23:54:37 följande:
    DUNIS: vilka UNDERABAR bilder i bildis dom verkar ha döroligt ihop
    Tack! Ja, de var verkligen sååå söta tillsammans. De försvann till lillstugan och när jag gick dit fann jag dem som på kortet. De satt och "pratade"och hade kaffekoppar och sånt framme. Som ett litet pensionärspar
  • Duntoffla
    Kristyr skrev 2009-07-08 08:35:46 följande:
    Jag ska ha carton body, stars body den med blå stjärnor, tjejpinsbodyn och starsbyxor med lila mudd Vet du vad det är för din lila tröja duntoffla har på sin son i bildtråden? Det måste ju typ vara den lila som är på mudden på starsbyxan?
    Det är LINDEX lila tröja
  • Duntoffla

God middag förresten!

Vi ska strax dra till stranden.

Emmsan
    - vet du att Mysgrodan ska lägga best idag? Jag ska ju ha med lite där men åker ju bort halva dagen.

• Duntoffla

Tillbaka efter frukost... Det blir ingen strand idag. Noel spydde vid matbordet och ligger nu bredvid pappa och vilar

snigelina skrev 2009-07-08 10:26:05 följande:
    Ja, hon ska beställa idag!
    Då ska jag knåpa en liten lista
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 10:26:19 följande:
    NU har jag läst tbax Tofflan--- Helt underbara bilder!!! Den när man ser småttisarna bakifrån kikandes in genom fönstret va helt otroligt fin!! Å fina mamman o Noel åxå Idag borde jag få paket från LLM  Och sen kommer Bubblan hem från campandet åxå *saknar*
    Tack! De var så himla söta ihop han och Neah. Som ett litet par {#lang_emotions_heart}

Kul med paket! Vad har du beställt? Mysigt att få hem Bubblan idag. Förstår att du saknat henne.
    Emmsan skrev 2009-07-08 10:28:32 följande:
    heeeeeej  looova mej att du inte klipper din unge på läääänge ;) älskar hans hååår
    Heeej! Vi ska ansa lite på luggen men baktill får det vara. Får väl döpa om honom till Noelle
  • Duntoffla
    Humla- Söta Moa i Småfolk och Molo Velour!

Liljan-
    Vilka härliga bilder från helgen!
    mortillsju skrev 2009-07-08 11:12:51 följande:
    Vem är det ni alla ska beställa av? *nyfiken*
    Mysgrodan
  • Duntoffla
    jacao skrev 2009-07-08 11:18:46 följande:
    Duntoffla: Med risk för att bli tjatig men din grabb är ju bara så underbart söt! Verkar vara ett riktigt charmtroll
    Tack!   Däremot kan han verkligen vara långt i från ett charmtroll rätt ofta. Man får inte låta lura sig av det yttre
  • Duntoffla
    mortillsju skrev 2009-07-08 11:19:45 följande:
    Vad är det tänkt att det går att beställa? jag väntar ju in andra leveranser (tänker till exempel på babushkadockorna) det är inte det ni ska beställa? ?
    Jag vet faktiskt inte. Jag ska inte ha några babushkor i alla fall Vet inte ens hur de ser ut. Kolla med Mysgrodan eller ngn annan butik om de kan ta en order. Vet inte riktigt hur det där funkar. Jag vet bara att Mysgrodan i ett mail skrev att det gick att beställa mer Molo.
  • Duntoffla
    Zvartaliljan skrev 2009-07-08 11:26:59 följande:
    Min lista är på 6 plagg + 1 par skor. Har inte shoppat något ur höstens annars och det är inte mycket mer jag vill ha. Kanske blir mer sen men i så fall på rea. Framförallt till bebisen, då kommer jag vänta tills julkalendrarna.
    Där kommer du ju kunna fynda massor då det inte är många som vill ha små storlekar
  • Duntoffla
    Zvartaliljan skrev 2009-07-08 11:29:39 följande:
    haha nja vi har ju ängeln, incommunicado, stormis och smultronhjärta. Så visst finns det vi som kommer slåss om de små storlekarna
    Jo men på det hela taget är det inte så många som om alla som slåss om 86/92/98/104

Vem vet, kanske är jag där och fightas jag med?

Hmm...är det ngn som har ducati-tröjan fast med printärmar? Funderar på om man ska ha med helprint men är osäker på hur knappen är på den modellen.
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2009-07-08 11:33:27 följande:
    Tillbaka igen. Tog oss en tur till affären för o bunkra upp lite inför semestern. Vanligtvis sköter gubben all inhandling av mat här hemma, det märktes när jag skulle köpa blöjor, herregud, vilken storlek han han nu för tiden? Totalt hjärnsläpp så jag fick dra ner brallorna på Liam och kolla, lagom pinsamt
    Hahaha

Ni skulle iväg va? När åker ni?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14