Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

God kväll!

Äntligen lite FL-tid efter 2 timmars nattning. Jag blir galen

Fick lite paket med fina saker från Baboon barn idag. Härliga plastisock i somriga färger!

• Duntoffla
    Mitt livs lycka skrev 2009-07-13 22:51:37 följande:
    Nämen, säg inte så där nu när jag nästan bestämt mig för en Molo! Är inte Molo lika smidig som Hummel eller? Vill ju ha en SMIDIG, SNYGG, LAGOM VARM, FUNKTIONELL overall... Ska det vara så svårt?!
    PO P med dubbla dragkejdor. Kanske inte lika snygg men himla bra
  • Duntoffla
    Mitt livs lycka skrev 2009-07-13 23:00:59 följande:
    Hade en sån till W förra året (då låg han dock i stort sett bara i vagnen) men tycker att den verkar lite osmidig nu när han ska springa omkring i den. Eller har jag fel, tycker du?
    Ja, det tycker jag. Den är bra mkt smidigare än Molos. Hade bägge vintras och POP var bättre. Lite tunnare och rörligare. Molos är lite mer Michelin
  • Duntoffla
    Incommunicado skrev 2009-07-13 23:16:57 följande:
    Jo fast jag är snål på T, det finns ju ingen reklamationsrätt, jag betalar max ca 200 kr för nya molosar, ESL ej över hundralappen. Men visst priset är eg helt ok om det är något man verkligen vill ha. allt väl annars?
    Det är sant och självklart vill man ju fynda så mkt som det bara går. Här är det bara bra. Själv då? Börjar du få en kula?

Det blev denna. Ska använda sittdelen som slit och slängvagn

www.tradera.com/Emmaljunga-barn-vagn-03-bla-gron-auktion_95213807
  • Duntoffla
    kexchoklad skrev 2009-07-13 23:19:54 följande:
    Puffar lite för min fråga *tjatar på*
    Hmm...funderar på hur de var i storlekarna då. Tveksamt. Noel måste ha varit runt 80 cm i vintras och jag hade strl 80. Men då var det gamla kollektionen och den var mer som en 86:a.
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-07-13 23:24:14 följande:
    jag hade tagit en strl 86
    Eller hur? Svindyr! Det blir en toppenbra skruttvagn för leriga stövlar i höst
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-07-13 23:30:06 följande:
    haha nästan pinsamt att komma o hämta den o betala 11kr
    Jag vet Köpte ju en annan vagn för 26 kr i höstas. När hon började surra om växel på 30 kr så kände jag mig fånig bara av att säga att "behåll den du"

Ska hämta denna vagn i morgon då det är en liten bit härifrån. Antar att säljaren bara vill bli av med den.
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-07-13 23:35:59 följande:
    ja det är säkert så hon är säkert bara glad för att bli av med den
    Hur man nu kan det, så himla snygg som den är Fick du också paket från Baboon idag? Är så glad att jag tog orange shorts. Så fin färg! Hoppade i slutändan ESL hooden men ångrar mig lite nu. Du får gärna meddela om din passade när du får den
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14