Vi som shoppar danska barnkläder del 14
mortillsju skrev 2009-07-09 10:30:26 följande:
Jag tror att man inte kan utvärdera efter en gång bara , rytmen sitter liksom i kroppen på dem ett tag. Ladda ordentligt, sen bort med middagssömnen, ut på eftermiddagen så liten inte somnar i ett obevakat ögonblick. Sen efter någon vecka somnar de tidigare. Ibörjan är de lika sena men tar naturen ut sin rätt. Det är som om vi kan ha en festnatt men funka ändå nästa dag. Men festnätter i en hel vecka funkar inte. Jag detta just nu med S *trasselunge* och det fungerar bättre och bättre. Igår somnade hon fint vid halv nio. Idag säkert ännu tidigare *underbart*
Fantastiska Skatt skrev 2009-07-09 10:30:36 följande:
Usch Hoppas ni hittar en lösning!! Njae inte bråkig, blir helt inte tillräckligt trött i "vettig" tid eftersom han är så gryyyymt morgontrött (vilket INTE är ett lyxproblem!) Jag kan hålla på och buffa och försöka väcka honom en timme på morgonen innan jag får ta upp honom sovandes och sätta honom i knät. Middagsvilan går inte att ta bort för då somnar han ståendes vid 18 på em sover kanske 2-3 timmar och är vaken större delen av natten *pust*Hoppas vi kommer på några bra saker för att få dem att somna. Jag ska testa lite olika saker här hemma och kan rapportera sen

Morty skrev 2009-07-09 10:30:48 följande:
De finns även på deras hemsida såg jag häromdagen. Jag har alltid köpt på tjejsidan då de har varit smalare i midjan. Råkade få med mig hem ett par bruna från killsidan förr hösten (någon hade hängt dem på tjej) och de kan inte min pojke ha. De bara trillar ner.