• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

måste bara säga..
    jag blev totalt såld i mobilt bredband kontant!!
    iväg till husvagnen igår.. o kom på att shit, jag har ju auktioner ute som går ut på tor!! smidigt o inte kunna kolla konto eller maila om jag inte e hemma.. fina staplar man skulle få, eller omdöme tom!!
    så.. kontant mobilt bredband inhandlades i sista sek, o en veckas surf..
    sååå enkelt o komma igång.. mm.. skulle "bara" kolla mail nu eg.. men har precis börjat regna här i halmstad.. så barnen leker, målar o läser bok, o jag sitter här en stund
    *me love enkla lösningar ibland*

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Tibell skrev 2009-07-08 11:44:48 följande:
    Hej ! Jag skulle verkligen behöva er hjälp lite grann. Jag följer denna tråden men skriver allt för sällan. Men nu behöver jag som sagt er hjälp. Jag försöker få tag på molo tröjan med sländer och randiga ärmar i stl 92. VART kan jag få tag på en sådan ?? Hade en på tradera igår men var tyvärr inte hemma så jag kunde slåss om den =( Och nu känns det som om jag letat överallt men hittar den inte!! Vore jätte snällt om nån har en sådan om vet vart jag kan hitta en. Tack på förhand!
    men en sån såg jag ju på rea i nån nätbutik *letar* !! kollade på den till min lilla, men fel stl.. =))
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Tasha78 skrev 2009-07-08 11:48:23 följande:
    är detta en ny tråd
    japp, den andra skulle gå ut idag ju
    så tur att nån kollade det o startade ny!!
    en annan bara skriver ju o läser :-P
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Tibell skrev 2009-07-08 11:50:16 följande:
    åhhh nu fick jag upp hoppet!!
    hittat på en sida, men fel stl.. 74 o 80 bara.. kollar vidare.. =))
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Tibell skrev 2009-07-08 12:03:55 följande:
    åhhh tack snälla!! Håller på att leta jag med
    hittar ingen mer på svenska sidor.. inte kollat andra sidor än..
    har barn som vill ha lite lunch nu =))
    återkommer senare under dagen!!
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

på tal om salg.. det sägs att den brukar va i nov ju, men nån som vet när under nov??
    är det de 2 sista helgerna kan jag nog inte åka, inte lönt o fråga om ledigt då!!! massor att göra från mitten av nov fram till jul.. jobb varenda dag ju

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2

nån som vet om det kommer djurtryck i år??
    gillar dom ju massor... !!

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    snigelina skrev 2009-07-10 11:17:23 följande:
    molo? bara fåglar och älgar tror jag..
    inget annat? liknande dinosaurier typ?? med stora djur öve heela.. ??
    älgar e väl bar nån enstaka på bilderna?? inte hela?? o fåglarna va sådär.. måste nog känna efter hur jag tycker om dom..
    gillar såna med mycket djur ju.. =))
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

men vad irriterad på vädret jag blir då!!
    kollade innan jag åkte ner, det skulle komma stora solar på sön, mån, tis, ons vad jag såg då... då är det inte såå farligt om det regnar nån dag..  då kan man stå ut tyckte jag. åkte ner i tis till husvagn med 3 barn... har kunnat fiska lite krabbor nån dag, annars blåst o regn mellanåt hela dagarna.. nu kollade jag vädret igen, o då har dom helt plötsligt bytt till moln med regn under?? i 10 hela jä**a dagar!!
    Eller hur att jag sitter i en husvagn med 3 barn i 10 dagar!!!!! *arg*
    nä.. hemfärd... !!!
    *irriterad* jag som ville sola på stranden o bada med dom ju..!!!

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2

dessutom har vi inte toa i husvagnen, o diskar för hand, borta i diskrummet.. o duscha i trånga mörka duschar som inte har ordentligt tryck, så tar 100 år o duscha..
    o så detta regnande på nätterna så barnen vaknar.. nä.. !!!
    piss halmstad just nu!!! *surar*
    såå onödiga bensinpengar, o saker vi handlat hit i väntan på solen.
    de får va kvar, till nästa gång.. OM jag bemödar mig o åka ner..
    idiotväder..
    hade det varit sol så sover man ju bara i princip i husvagnen.. vilket det stod att det skulle vara från sön..!! i morgon skulle det va sol med lite moln.
    nä.. packa här nu..!!
    *nödvändigt o köpa mobilt bredband med då, för detta, när man ändå åker hem efter 3 dagar.. * massa sura pengar som försvann till inget alls.. !!!

LJ2 skrev 2009-07-10 12:04:49 följande:
    men vad irriterad på vädret jag blir då!! kollade innan jag åkte ner, det skulle komma stora solar på sön, mån, tis, ons vad jag såg då... då är det inte såå farligt om det regnar nån dag..  då kan man stå ut tyckte jag. åkte ner i tis till husvagn med 3 barn... har kunnat fiska lite krabbor nån dag, annars blåst o regn mellanåt hela dagarna.. nu kollade jag vädret igen, o då har dom helt plötsligt bytt till moln med regn under?? i 10 hela jä**a dagar!! Eller hur att jag sitter i en husvagn med 3 barn i 10 dagar!!!!! *arg* nä.. hemfärd... !!! *irriterad* jag som ville sola på stranden o bada med dom ju..!!!
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14