dessutom har vi inte toa i husvagnen, o diskar för hand, borta i diskrummet.. o duscha i trånga mörka duschar som inte har ordentligt tryck, så tar 100 år o duscha..
o så detta regnande på nätterna så barnen vaknar.. nä.. !!!
piss halmstad just nu!!! *surar*
såå onödiga bensinpengar, o saker vi handlat hit i väntan på solen.
de får va kvar, till nästa gång.. OM jag bemödar mig o åka ner..
idiotväder..
hade det varit sol så sover man ju bara i princip i husvagnen.. vilket det stod att det skulle vara från sön..!! i morgon skulle det va sol med lite moln.
nä.. packa här nu..!!
*nödvändigt o köpa mobilt bredband med då, för detta, när man ändå åker hem efter 3 dagar.. * massa sura pengar som försvann till inget alls.. !!!
LJ2 skrev 2009-07-10 12:04:49 följande:
men vad irriterad på vädret jag blir då!! kollade innan jag åkte ner, det skulle komma stora solar på sön, mån, tis, ons vad jag såg då... då är det inte såå farligt om det regnar nån dag.. då kan man stå ut tyckte jag. åkte ner i tis till husvagn med 3 barn... har kunnat fiska lite krabbor nån dag, annars blåst o regn mellanåt hela dagarna.. nu kollade jag vädret igen, o då har dom helt plötsligt bytt till moln med regn under?? i 10 hela jä**a dagar!! Eller hur att jag sitter i en husvagn med 3 barn i 10 dagar!!!!! *arg* nä.. hemfärd... !!! *irriterad* jag som ville sola på stranden o bada med dom ju..!!!