• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

den va det..
    www.luckylittleme.se/product.asp
    fast på babyavd.. tror den såg annorlunda ut på armarna dock.. men e inte säker, nån som vet om baby e annorlunda som tröja??

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    kexchoklad skrev 2009-07-21 21:48:52 följande:
    Jag tycker att rymdrosen är fin om printet ligger rätt. Man behöver nästan köpa den i fysisk butik så att man kan välja vilken man ska ha. Vilken var det din sambo tyckte var fin, hur ser den ut?
    www.luckylittleme.se/product.asp
    hittade den =)
    han gillade den sa han..
    o gamla kopparna fastnade han skarpt för =)) fast fassn inte i vår stl tyvärr..
    men salgen hoppas jag på
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    kexchoklad skrev 2009-07-21 21:49:48 följande:
    Ja den är fin. Jag har den till dottern som tunika. Så fint med några lila byxor till!

det ska jag komma ihåg!!
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    kexchoklad skrev 2009-07-21 21:54:57 följande:
    Jo kopparna är också fina. Om jag kunde fara på salg skulle jag vara överlycklig! Men det är bara att glömma, jag har 150 mil enkel väg så det blir väldans dyra kläder.
    oj.. ja då blir det dyrt..
    jag har bara knappt 30, om det ens är det.. 26 eller nåt, plus en båtresa. =) (eller ner till malmö o ta bron)
    hittade världens enklaste väg nu när vi var iväg igår =)
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    kexchoklad skrev 2009-07-21 21:54:57 följande:
    Jo kopparna är också fina. Om jag kunde fara på salg skulle jag vara överlycklig! Men det är bara att glömma, jag har 150 mil enkel väg så det blir väldans dyra kläder.
    man kan ju be nån köpa? o sen skicka.. brukar funka =))
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    kexchoklad skrev 2009-07-21 22:02:50 följande:
    dom säger att den är runt nov ca.. exakt datum brukar man få veta bara nån vecka innan
    jag hoppas verkligen att jag kan åka (jag SKA åka) åker en helgdag om det ska vara så..
    ska börja jobba igen nu ju i höst.. *suck.. så hoppas man får ledigt första dagen det är.. annars duger en helgdag med visserligen =)
    det var folk som köpte innan, jag gjorde det med åt andra =)
    de satte in pengar i förskott, skrev stl o kön, ev vad det helst ville ha så letade jag efter vad som fanns helt enkelt =)
    o det blev jättebra tyckte dom =)
    hmm.. kanske ska börja jobba nu, så jag kan spara myyycket pengar
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-21 22:09:19 följande:
    fast det var en här i tråden som var snäll och gjorde så men den personen gillade inte kläderna så nu lär folk vara mer försiktiga
    jo.. hörde om det med.. ska man gnälla så kan man ju åka ner själv,så får man leta efter det man vill ha själv!! det är ju inte lätt direkt o få tag på de man e intresserad av.. !!!

Tack o lov så är inte de flesta så ju, utan är enbart tacksamma över stöket o tiden man lägger ner..
    de jag köpte till var JÄTTE tacksamma, o sa det flera ggr!!
    Trots att jag inte hittade allt till en, utan hon tog nåt annat ist, så jättelätt o köpa till!!
    o bra o snabb mailkontakt, o sms kontakt..
    så jag hade nog tur, handlade åt 3 st utan minsta krångel!!
    men det finns rötägg överallt tyvärr..
    tyvärr skapar det ju bara problem för de som verkligen inte är såna, just för att ingen kommer våga handla =(
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    kexchoklad skrev 2009-07-21 22:13:12 följande:
    Nej, vad tråkigt. Hur kan man säga att man inte gillar kläderna? Skulle det mot förmodan vara något man inte gillar kan man ju sälja det på T. Världen är då full av konstiga människor. Man borde väl vara tacksam att någon ställer upp och köper åt en!
    exakt så resonerar nästan alla!!
    salgen ÄR ingen garanti för att det man vill ha finns, men önskemål kan man ha, och flera val, då blir det lättare..
    o på T går allt molo o sälja.. =))
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-21 22:15:16 följande:
    Jag måste lägga mej i lite... när de e en så litet barn hade jag inte köpt overall. eller du bor kanske i norrland!? T hade bara molo lurv och en idaT fleece i vintras. Dom ligger ju i vagnen när dom e så små... blir så klumpigt med stor tjock overall... Min mening
    jag hade en 74 med, men den blev inte mycket använd helelr.. klumpig som sagt.. hade fodrad fleece..
    vanlig overall när vi var i norrland o hälsade på, typ enda ggn hon använde sin overall..
    synd, för den är sååå snygg..
    ganska stor 74, hmm.. hon kanske kan ha den liite i vinter med?? *måste prova i morgon*
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14