• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Busbellan skrev 2009-07-18 22:45:09 följande:
    Undra om det var samma fleeceoverall som Ella hade, för min gick också för samma pris som jag köpte den för Den bruna med vita moln hade vi
    jag hade den rosa med bruna muddar o vita moln som fodrad fleede jacka i höstas o liite i våras med, o bruna fleecebyxor med vita moln till.. när ska man lägga ut det tror ni??
    har bruna tunna vantar till, bruna tossor o en brun gaia mössa till.. ska man lägga allt i ett paket eller bara jacka o byxor?
    råd nån?
    e det lönt förresten o lägga ut det??
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

o helt apropå.. bara en liten påminnelse ( mest för mig själv, läängtar )
    på mån åker vi tiidigt..
    shoppa i köpenhamn först, sen METALLICA !!
    ska sova borta med, hua.. alla 3 ska va hemma med syster..!! stackaren
    men va kul det ska bli! middag bara vi två, utan barn!!! det var inte igår det.. =))

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-18 22:51:17 följande:
    Jag hade lagt ut alltihop i ett paket i slutet av Aug
    ja det har varit min tanke med..lagom till bb, lön typ..  har lagt fram det nu så jag ska fota nån dag..
    va dock osäker på allt i ett eller bara jacka o byxor =)) men lägger det nog ihop då som jag tänkte =)) tack =)
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

nån som handlat från rockabybaby ? hur e dom?

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    LA Woman skrev 2009-07-18 23:00:07 följande:
    Hihi,  ni har en del ja
    ja, jag blir nästan avis på mig själv =))
    har längtat läänge nu, o så är det bara i morgon kvar!! o inget har jag förberett kom jag på nu..
    iofs.. kamera får man inte ha med.. men mob =))
    o packa tandbortse, p-piller (vad jag nu ska med dom till eg?)o nya underkläder typ.. haha.. går fort ju, kan packa i morgon =))
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-18 23:05:26 följande:
    Alltså seriöst!! Hur varmt har ni inomhus vid den här tiden?? *svettas* Här är det underbara 28 grader o det går inte neråt *puh*
    uppe har vi nog det med..
    jag har enplansvilla med källare / öppen gillestuga.. så har tvn nere, alltid haft.. men på sommaren kan jag lova att man ääälskar o va nere =) skiljer många grader!! kan skilja 10 grader vissa dagar..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    LA Woman skrev 2009-07-18 23:08:32 följande:
    Ha det underbart!!!!!!
    Tack
    det ska jag !!!
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-18 23:11:08 följande:
    Å här e de lika varmt både uppe o nere  Iofs är vår tv som ett jädra element å på den är det ju just 101 dalmatiner som spanas, så den kan jag inte stänga heller *sommarens baksida*

nä.. allt för lugnet =)
    fläkt kan jag med rekommendera. det har vi i vårt sovrum.. ska köpa till barnen med!! det har varit varmt i deras rum vissa dagar nu! de sover med öppet fönster =))
    förra sommaren ( o sommaren innan det med ) sov vi i källaren ett tag.. gick inte sova uppe trots fläkt o öppet fönster.. va på vippen o flytta ner för ett tag sen, men sen började det regna flera dagar, o då blev det svalare uppe med som tur var..
    lika bra det. annars skulle de ju vänja sig vid o sova flera i samma rum.. o  skulle säkert vakna o busa tiidigt..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

åh.. tänk en sån i fiiina dino
    eller rymdrosen ... eller älgtrycket..
    oj vad jag skulle köpa.. =))
    gillar varken hjälm eller rånarluva ju =(  (barnen alltså)

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2

hmm.. alla har visst gått o lagt sig..
    bara jag som inte har ett annat liv än datorn en lörkväll =)) (gubben e i garaget, ovanligt)
    ska väl med lägga mig snart..

stackars lilla tjejen nu.. hörde att hon vaknade o va ledsen.. gick upp o kollade..
    stank bajs i rummet, o så en jättetrött tjej på det..
    sovit med bajs, förmodligen ett tag.. så var röd på *** (vad alla nu kallar det) o fick knappt tvätta av henne, för hon grät så fort man kom åt.. tyckte så synd om henne!!! så salva nu.. *stackars liten*
    dessutom hade det läckt lite på ena sidan.. fast bara själva vätskan (lite lös i magen) så ny pyjamas.. men la bara en handduk under henne nu ist för o byta, hon va såå trött.. o va inte mycket..
    men tycker så synd om min lilla bebis ju..!

* 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14