Vi som shoppar danska barnkläder del 14
Bubblan: Vart har du köpt den svarta luvtunikan ifrån? Den med rosa luva?
Köpte precis leggingsarna på T och dom var såå fina
Bubblan: Vart har du köpt den svarta luvtunikan ifrån? Den med rosa luva?
Köpte precis leggingsarna på T och dom var såå fina
Nu har jag beställt en Katvig midiappleoverall åt min lilltjej
Fanns bara 86 fast jag eg hade velat ha 92... Hon har 80/86 & enstaka plagg har hon 92 i kläder. Beroende på vad. Men hon måste rymmas i den iallafall september & oktober... Bor i norr så i oktober åker vinteroverallen på!
Har frågat här tidigare & fick då till svars att dem är normala i storlekarna men hoppas min tös inte är alldeles förstor för 86an, då gråter jag!
Håll tummarna för mig!!
Katvig vindoverall,. finns den NÅNSTANS i strl 92???
Köpte emn 86a som sitter alldeles för precist
Hur stora är hjälmisarna?
Min 20 månaders har stoooort huvud.....
Hej tjejer!
Åker till Stockholm på lördag på semester... Och jag vill ha shoppingtips!
Vi ska nog mest till nån galleria (Vet inte vart eller vilken) men jag gissar att de inte finns nå danskt där...... Har aldrig varit i sthlm Såå, guida mig!
..........
Puffar!!
Hej tjejer!
Åker till Stockholm på lördag på semester... Och jag vill ha shoppingtips!
Vi ska nog mest till nån galleria (Vet inte vart eller vilken) men jag gissar att de inte finns nå danskt där...... Har aldrig varit i sthlm Såå, guida mig!
Inboxa mig gärna för ni skriver verkligen i rasande fart så jag hinner inte med så har ni blåst 100 sidor
Verkar som att vis ak iväg o shoppa i Gallerian... o Nk osv.... Jag har noll koll då jag aldrig vart där.
Vart finns pussel leggings? Babuschatröja?
Läser o läser men finner ingen länk
Jag får ont i magen när jag tänker på vinterkläderna.... Har redan velat under en vädligt lång tid.
Molo overaller i lila & rosa med stjänmössor till. Eller pops rooooosa fina nya overall.
Jackor ska också inhandlas så jag funderar på att köpa pops overall och molos jackor... eller tvärtom. Haha. Hjälp