Inlägg från: LillaÄrtan |Visa alla inlägg
  • LillaÄrtan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Raihana skrev 2009-08-14 22:37:22 följande:
    Tjenixen i tråden! Ska INTE fastna här nu, men vem var det som ville se min tjej i Babuschka klänningen? Ligger i mitt Bg nu, har inte lagt i Bt. Det är dock bara stl. 86, 92:an kom i rek brev idag och jag hann inte ner på posten... Dottern är nyligen fyllda 4, ca 1m lång och 19 kilo.
    Jag vill se
    ♥ Julie 0512 & Klara 0710 ♥
  • LillaÄrtan

Ser att ni diskuterar orange & crazy salmon. Jag tyckte overallen var gräääääslig när den kom, men antar att jag vänjde mig

Svår färg dock. Ser olika ut på alla bilder man fotar.... Här sser den orange ut, men kolla duket på bordet är orange, så overallen kan ju inte vara det heller

Vet att dom flesta tycker den är heeeemsk
    Lööööve it!

• LillaÄrtan

Nån som kan tipsa om bra höstskor?
    Letar till min lilltjej. Måste ha något rejält till henne nu innan vintern kommer...
    Låter kanske som att vi bor i nordpoolen, men nej, här i norr är vintern inte alls långt borta! Idag var det ws, mössa, överdagsbyxor & fingervantar på dagis

Brr!!

• LillaÄrtan
    nikki2006 skrev 2009-08-18 19:25:43 följande:
    jag kör ju gärna med kavat
    Jo, jag med... Men hittar inga till humat pris. Jag brukar slå på ellos och 50% kod, men dom har ju inga....
  • LillaÄrtan
    h80 skrev 2009-08-20 09:03:53 följande:
    ingen?
    Helt normala tycker jag...
  • LillaÄrtan

Hej tjejer, huuuuuur ska jag lyckas få tag på en regnbågsjacka från förra eller förrförra året till min tjej? Kollat på T men finns ingen 104

Inte alls förtjust i årets gröna rand

• LillaÄrtan
    Buttelina skrev 2009-08-21 20:47:25 följande:
    till dottern född 05/12?? tycker jag du ska ha en 110 absolut!
    Hon tar testat en 104 o den är lite stor på henne, så absolut växtmån!
    94cm & 15kg, en 110a skulle hon nog drunkna i
  • LillaÄrtan
    Zvartaliljan skrev 2009-08-21 21:40:40 följande:
    jag trodde det var 07an du pratade om Då är ju din 05a ändå en riktig lillärta
    Haha, ja kort är hon ju iallafall
    Det är jag som mejlat dig via T och tjatat om olika saker ang regnbågsjackan {#lang_emotions_embarassed}
  • LillaÄrtan
    Zvartaliljan skrev 2009-08-21 21:47:46 följande:
    jo jag veeeet att det är du Ingen fara gumman Men vill inte sälja den när jag är säker på att den blir för liten för din tjej tyvärr....
    Haha, okej {#lang_emotions_embarassed} Det är underbart med såna som du!! {#lang_emotions_kiss} Nån annan kanske hade prackat på mig den även i vetskap om att den säkert blir förliten... Endel är giriga helt enkelt. Fast jag är sugen på den ändå. Om jag klipper av armarna på Julie?

• LillaÄrtan

Ingen som vill tipsa om fina jeans?
    Mina tjejer har bara Nova star... och de där billiga baggy från hm.
    Vill ha vanliga raka.. helst lite mer stuprör men får inte vara som korvskinn för man vill ju att dom skall kunna röra på sig också.

Köpte Molos tjej jeans idag på Barn & Baby i Luleå, dom satt inte alls bra på. Smala i bena men så vida & stora över rumpa o lår. Tråkigt när man har 3 dagars öppetköp och bor 25mil söder om Luleå {#lang_emotions_frown}

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14