Inlägg från: LillaÄrtan |Visa alla inlägg
  • LillaÄrtan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Men ebbe säljs inte via nätet väl... Och bor man i skogen som jag, då blir det svårt

♥ Julie 0512 & Klara 0710 ♥
  • LillaÄrtan
    stökmamma skrev 2009-08-21 22:11:33 följande:
    meandi då? fast det är ju inte heller över nätet
    Mja... Jag är inte så överförtjust o dem heller {#lang_emotions_embarassed}
    Var på visning för bara några dagar sedan... Så den tillgången finns iallafall här i skogen

Kräsen kanske...
  • LillaÄrtan

Var det inte nån här som letade Katvigs Gråvitrandiga tröja på rea?
    Finns iallafall här hanazacka.jetshop.se/

• LillaÄrtan
    Milliz skrev 2009-08-21 22:18:07 följande:
    Jag köpte också de Molojeansen till Elias. De satt verkligen jättedåligt, så de lämnade jag tillbaka. Fast nog är det bökigt när man har långt till butiken. Jag bor 10 mil från Luleå och det tycker jag är nog långt.
    Jo... Så imorgon ska de packas o skickas till Luleå för senast måndag ska dem vara där för att jag ska kunna få pengarna tillbaka... Hoppas inte posten tjorvar, då blir det inte alls kul trist att man inte kunde få en dag extra öppet köp, iom att vi inte bor så nära heller.....

Vart bor du?
  • LillaÄrtan
    Milliz skrev 2009-08-21 22:27:05 följande:
    Ja, jag tycker att det är kort öppet köp. De flesta har ju 14 dagar eller nåt sånt. Hoppas verkligen att det ordnar sig med byxorna. Man vill ju inte så gärna ha ett par byxor liggandes hemma som inte passar. Jag bor i Kalix. Du då?
    Okej!
    Bor i Gällivare..

Nej, inte föratt domk var sådär superdyra, men känner de är trist & så onödigt me jeans liggandes... Då köper jag hellre nått nytt för de pengarna. Får jaga vifare efter jeans...
    Morty skrev 2009-08-21 22:14:42 följande:
    POPs slim jeans kanske? Ska nog köpa ett par till sonen. Köpte de färgade jeansen från POP i våras som de hade och de satt kanon på min lille smalfis iaf.
    Kikade på dem idag... Ska fundera och ev beställa från webshoppen. SÅ svårt när dem ej finns att testa!
  • LillaÄrtan
    Bybo1 skrev 2009-08-21 22:42:07 följande:
    Trist när man har så långt till Fysika butiker som säljer Molo  Jag har 20 mil till Luleå så det blir inte så ofta att man åker dit..
    En till "bybo"
    Vart bor du då?
    Jag blir så nyfiken för här på fl känns det som att alla bor i Stockholm & typ nere i skåne..
  • LillaÄrtan
    Milliz skrev 2009-08-21 22:44:16 följande:
    Jag har ju "bara" 10 mil, men jag är jämt och ränner i luleå var bor du?
    Hade jag bara haft 10 mil hade jag ju åkt jämt
  • LillaÄrtan

Håller med er fullt ut tjejer!
    Både om att de är kul att vi är några stycken från norr Och även de där aTT MAN MÅSTE FÖRSVARA SIG.... Oj caps! Sorry {#lang_emotions_embarassed}

Jag får alltid försvara mig för barnens fina men heeeemskt dyra kläder. I längden blir det jobbigt och mest trist... Bla bla jag får igen mycket på Tradera osv osv...

• LillaÄrtan

Måste också sussa. Åkte till Luleå 07.00 och kom hem kring 20-tiden. Inte suttit ner många minuter idag mao trött o slut. Nu ska jag sova o drömma om regnbågsjacka i 104 som måste komma på T inom kort......

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14