Vi som shoppar danska barnkläder del 14
Hej alla shoppingtokiga!

Hej alla shoppingtokiga!
HELLO
Så, nu är jag hemma igen efter ett lååååååångt sommarlov utan shopping.
Men det har jag nu ändrat på med råge. Denna vecka har jag lyckats köpa en underbar turkos lurv, molos mjukis-träningsbyxor, klänning; rosesky (de två sistnämnda har efter moget övervägande faktist lämnat tillbaks)
Det som är på väg hem är rosa lurv, med gula kantband och knapptunika med roseskyprint.
Skor var det ja, måste oxå inhandla skor. I sommar har vi lyckats tappa bort ett par skor och en enkelsko...*morr*. Jag tycke ratt det är sådär kul att handla skor- känns som om man måste hitta ett par som passar till det mesta. Det är ju så dyrt med skor.
Eh...apropå skor...nu sitter Neah och river sönder en tidning och har hämtat sin pappas "fin-skor". Hon har ställt skorna i soffan och sitter och proppar i pappret i skorna...*ler*
Fast det är ju inte puma eller adidas...
Här är det som vanligt brist på sovmorgon. *gääääsp*
Fast det slog mig nu, att trots att vi varit igång länge, så är det bara Neah som ätit frukost. Borde nog se till att övriga petar i sig någonting oxå, innan det är dags för lunch.
Jepp! C'est moi!
Jag är så lat att jag har skickat mannen efter färdiglagad lunch.
Han kommer nu, så nu måste jag sluta snabbt, så han inte tror att jag latar mig, utan att jag städar istället!