• Tejja

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Nä nu växer hornet ut i pannan igen!

Jag orkar inte med den här &%%xx## datorn längre. Så seg så jag tror att den slår mammas sega kolor!

Jag loggar ut nu, fortsätter min segerdans för kossatröjan och återkommer imorgon istället!

Seya´
  • Tejja
    solouniko skrev 2009-08-19 08:56:35 följande:
    Godmorgon tjejer! Har en liten undran.. Har har era barn haft för storlek på ytterkläder när de varit kring 1,7 - 2 år ungefär. Funderade på om man kanske skulle passa på att köpa overall till Milla nästa år, men undra om 86 eller 92 blir bäst?
    Hej
    Min tjej blir 2 i september, och jag kommer nog att köpa 98 till henne i år. Om de inte är för långa i benen. Hon är en lång, stor tjej.
    Förra året, då hon var runt 14-19 månader velade jag mellan 80 och 86 i molo. 80 som kunde bli för kort i ärmarna och 86 som hon riskerade att drunkna i innan jul. Men 86 blev uteslutet för den var enorm.
  • Tejja
    Tejja skrev 2009-08-19 15:00:34 följande:
    Jaaaa!!!
    Fast det visst någon mer! Vi får hoppas på att det är fel storlek för henne!
  • Tejja
    Smultronhjärta skrev 2009-08-19 18:50:50 följande:
    Om jag ändå kunde det- han är såå mkt bättre på det där med å deala smärtaJag kör på min kaosstrategi och hoppas att det funkar dvs ge mig alla droger ni har så kör vi sen
       LÅte som en underbart genomtänkt strategi!!!
  • Tejja
    Smultronhjärta skrev 2009-08-19 18:58:29 följande:
    Ha ha..ja andas och massera och annat fjäsk kan jag göra en annan dag
    Eller hur- man ska ju andas så många gånger hela livet- varför ödsla massa tid på sånt trams när man ska föda barn lixom? {#lang_emotions_undecided}
  • Tejja

Jag har tappat bort vilken shop det var som jag hittade en så fin rockafella klänning. Nu letar jag som en toka, men det går sådär. Någon som kan komma med ett förlag?

• Tejja
    Zvartaliljan skrev 2009-08-19 19:03:42 följande:
    rockabybaby?
    Det var inte rätt, men du gjorde så att jag kom rätt iallafall! *tack*
  • Tejja
    Smultronhjärta skrev 2009-08-19 19:10:33 följande:
    Nej nej nej jag måste lägga mig och skrubba färgfläckar på golvet..har inte tid med varken väskpackning eller färdknäpp Terapi?? Ja det kanske man kan kalla det..ett slags accepterande av vad som komma skall*iiiiiinte redo ännu*
    Åhhh...känner såväl igen känslan. Det är något man liksom skjuter framför sig...Ungefär (skitdålig liknelse, men jag gör den ändå) som när jag stor i kö till en jätteläskig berochdalbana- jag var verkligen på väg och kände att det inte fans någon återvändo.  Fast värst blev det ju förstås när jag satt fast mig och vagnen sakta började åka uppför den första backen. _Fast detta var ju långt innan jag fött mitt första barn!
  • Tejja
    nikki2006 skrev 2009-08-19 20:59:48 följande:
    tycker att t är lite bättre nu, mina auktioner ligger på 6400kr och jag hade 2 köp nu så det blir ytterligare 350kr hi hi Min dotter opererade polyperna idag så ajg ahr varit på sjukhuset hela dagen men nu mår hon över förväntan och sover i min säng.
    När min dotter gjorde samma operation + satte i rör, så tyckte hon så mycket om nakosen att hon ville göra det igen och igen...*farlig hobby*

-Mamma, allt blev liksom som små fyrkantiga bilder som satt ihop i ett mönster- det blev massor av dig överallt. Det var jätteroligt. Får jag göra det igen??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14