Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Hej hej alla!
    Hoppas allt är bra med alla... saknar er, men har inte riktigt haft ork att vara här.
    Har dock blivit lite molo beställt regnbåge 3/4tunika, klänning, lila stars klänning, vit med röda bubblor tröja o så trefärgad tröja till Lucas.
    Lite irriterad mitt i alltihopa att jag fått vänta en månad på smågryns muddjeans.... betalade samma dag jag fick fakturan, tycker det är riktigt riktigt dåligt faktiskt. Inte ett ord heller om att hon har semester, mycket att göra eller nåt...

I, Du fattas mig
  • jojoa75
    snigelina skrev 2009-07-10 11:00:26 följande:
    kram vad roligt med lite nytt Molo på väg iaf! men OJ, vad länge du fått vänta på byxorna Om man tagit på sig för mycket får man väl meddela det? Eller ha beställningsstopp ett tag..
    eller hur... det är ju första gången jag beställt där (o det lär def bli den sista..)
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • jojoa75

Var det inte fler här som beställt från smågryn tidigare o fått vänta jättelänge på sin beställning? Har för mig att jag läste det här för ett tag sen. Hur lång tid tog det till slut??
    Börjar surna till mer o mer..

Hej förresten
    Vad är det för en fejkstickad grej ni pratar om? Har varit helt off, så jag har inte NÅN koll på nya molo känner jag, bara det jag sett i webshopparna...  Nån som har alla bilder?

• jojoa75

Har fått alla bilderna nu o helt ärligt så verkar det som om min lista blir ganska liten.. iaf till ordpris.. Där är en del tröjor o tunikor jag skulle vilja ha till båda barnen, men 400 för en tröja?? njae...

• jojoa75
    Theina skrev 2009-07-11 15:11:06 följande:
    jag föll inte heller för supermkt.. bara motivet med pusslar, där de dessutom inte blir några leggings som vi först trodde.. jag har rea-handlat en del istället jag ger inte heller 400 spänn för en tröja, på tok för mkt.
    De jag fastnade mest för var nåt tryck med tåg, nåt med motorcyklar o några andra tuffa till stora killen. Men alla dom är mörka o köpa en mörk tröja för 400 som blir dassig så snabbt?! njae...
  • jojoa75

Jag gillar inte space rose alls.. så besviken, för när jag såg den på bild i våras så såg den så snygg ut..

• jojoa75
    Duntoffla skrev 2009-07-11 16:59:57 följande:
    Ute och solar
    här är molnigt som tusan så jag är här o har varit här massor idag
  • jojoa75

Gomorron!
    Har mailat smågryn nu ang muddjeansen, tycker def INTE att det är ok att vänta i en månad utan nåt besked alls... Betalade direkt, så det är ju tusan lääänge hon haft mina pengar utan att leverera... gränsar till bedrägeri..
    (sorry att jag tjatar om det, men är ganska irriterad)

• jojoa75
    Buttelina skrev 2009-07-12 10:30:13 följande:
    jag beställde kläder i början på juni.. 2 knickers och en tunika.velouren som jag ville ha fanns inte inne så det dröjde 10dagar.. men sen betalade jag och då tog det lite mer än två veckor.
    hmm det som irriterar mig mest faktiskt är att hon bevisligen haft tid att sy annat o lägga upp i bloggen, trots att hon fått min betalning den 16/6 har hon inte sytt mina jeans eller iaf inte skickat dom..
    Sista mailet jag skrev nu så skrev jag att detta gränsar till bedrägeri och att det är grund för polisanmälan.
    Skrev att på tisdag vill jag ha pengar tillbaka eller jeansen skickade, annars vidtar jag åtgärder.
    nä fy tusan, nu är INTE rätta tiden att bråka med mig....{#lang_emotions_yell}
    Gott om tålamod har jag j-igt ont om just nu..
  • jojoa75
    Busbellan skrev 2009-07-12 10:34:23 följande:
    Vaa, har du inte fått dem än Förstår att du är irriterad
    nope... o inget mail eller annan kontakt att de är försenade pga därför el därför...
    Mosen08 skrev 2009-07-12 10:26:57 följande:
    Fy f*n vad förbannad jag hade blivit!! hade ringt och krävt pengarna tillbaka eller jeansen skickade pronto!!
    där finns ju bara en mailadress tyvärr, annars hade jag ringt för länge sen. Fick tag i mobilnr igår så jag ska messa idag tänkte jag. Ringer imorron om jag inte får nån respons.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14