Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Buttelina skrev 2009-07-22 15:25:10 följande:
    behåll ljuslila!crazy salmon är grymt skrikig, men den hallonröda är superfin lila är uuunderbart fin irl
    Hallonen älskar jag, den har jag redan köpt
    Det jag fundelerar på är om man ska ta en jacka till och överdragsbyxor tex svarta så kan man använda jacka o byxa lite mer än man använder dom annars kanske..
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • jojoa75

Butte: nej inte en hallonoverall, en jacka.
    Har en lila hummel och en brun hummel i overaller.

• jojoa75

hmm när lägga ut vinterkläder/lurv? Nu typ eller till bb augusti?

• jojoa75

Mor till sju: ok, tack för svar (varför kan jag helt plötsligt inte citera?? mitt plus har inte gått ut..)

• jojoa75

Hej!
    Har en sak att berätta....
    Efter 1 ½ månad, fleeera mail, två "hot" om polisanmälan ang internetsköpbedrägeri eftersom de ej levererat el tänker leverera och ej återbetalning kommit....
    Jag har fått pengar tillbaka från Smågryn!!!!!
    Det var verkligen på tiden..
    Fick mail på kvällen: ville bara kolla så att du fått dina pengar nu (som svar på mitt mail om att polisen skulle kontaktas i övermorgon om ej pengarna kommit in)
    Jodå.. då äntligen hade de kommit.. vet inte vad de väntade sig för svar dock.. Tack??
    Nä aldrig mer Smågryn..

På tal om nåt roligare så fick jag VÄRLDENS finaste klänning, taaaaack butte

• jojoa75
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-23 11:33:28 följande:
    HEJ *vinkar* Jag saknar dej!!! Hoppas du mår bättre!
    Hej
    Saknar dig med! Nu mår jag bättre, klarat av första natten, tungt men det gick. Bara att somna nu som det är lite värre med
    Hon fattas mig väldigt mycket.. men det gick ändå ok inatt. Tårar men ändå skratt..
  • jojoa75
    Tjollabolla skrev 2009-07-23 11:41:20 följande:
    Skönt att du fick dina pengar! Det tog mig 1½ månad att få mina knickers. Jag kommer aldrig handla där mer! Så lång tid ska det inte ta!
    verkligen inte!!
    När jag mailat typ tio ggr o frågat var jeansen blev av, DÅ visar det sig att smågryn tagit sig en paus från smågryns-syeriet.. jaha du.. men vi som beställt o betalat då??
    Men till slut ordnade det ju sig iaf.. men aldrig mer!!
  • jojoa75
    lillronya skrev 2009-07-23 11:33:29 följande:
    Skönt att det äntligen har ordnat sej!!
    verkligen.. hatar att vara sådär påstridig, men retade upp mig så himmelens mycket på att de inte meddelade eller nåt, utan bara "tar en paus"...
  • jojoa75
    jojoa75 skrev 2009-07-23 11:48:59 följande:
    verkligen.. hatar att vara sådär påstridig, men retade upp mig så himmelens mycket på att de inte meddelade eller nåt, utan bara "tar en paus"...
    På hemsidan heter det för övrigt att hon inte har nåt modem..
  • jojoa75
    seadwarf skrev 2009-07-23 11:49:37 följande:
    Hm.. jag som väntar på två par muddjeans som är betalade....
    Då är det nog dags att maila dom o vara påstridig om att få återbetalning. Smågryn har som sagt tagit en paus...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14