Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Zvartaliljan skrev 2009-07-12 10:29:39 följande:
    Åker in nu...väskan packad o klar. Lär väl få sitta där hela dagen o vänta på hjälp säkert. Jag hör av mig senare. kram på er och tack för alla råd.Kaffet gav henne i alla fall energi även om det inte hjälpte mot förstoppningen
    lycka till
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • jojoa75
    JuliaochNelly skrev 2009-07-12 10:47:48 följande:
    Hej hej gumman...*tänker* hmm inget jag reagerat på men jag tycker överlag dom ifrån våren blivit lite tunnare i lurven Nellys lila & den rosa är med lite tunnaren medans dom äldre är mycket tjockare trots jag tvättat dom en massa.
    vårens är ju mycket tjockare o goare än tex förra höstens... har du kanske inte tumlat o fluffat?
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2009-07-12 10:50:29 följande:
    oj ja det var ju inte så kul tycker mina grejer tog lång tid med... men inte sååå lång tid som dina! hoppas att du får dina grejer eller pangarna tillbaka!
    mm hoppas jag oxå. Inte några stora summor, men principen..
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2009-07-12 10:58:05 följande:
    ja håller med fullständigt!
    sen är jag ju van vid att köpa tex via fluffdesign, lev inom en vecka...
    Nej kommer inte köpa via bloggar o sånt där mer, känns lite oseriöst..
  • jojoa75
    snigelina skrev 2009-07-12 11:00:14 följande:
    Oj, knepigt. Problemet med höstens var dock att många tappade lurv och blev just så som du beskriver den turkosa.. dvs att man såg nätet. Jag reklamerade två av höstens just pga detta.
    det var det jag menade.
  • jojoa75
    snigelina skrev 2009-07-12 11:02:56 följande:
    Jag har köpt hos mysungar och då betalar man först när kläderna är färdigsydda *rekommenderas*
    ja just det, där har jag ju oxå beställt. Där var det hur bra som helst ja.
  • jojoa75

smyger lite i kulisserna idag.. inte redigt på humör..

• jojoa75

smågryn har inte hört av sig, nä.. men har iofs glömt att messa henne
    Åkte till Båstad med kidsen, spelade minigolf, badade i havet o hade vattenkrig med två vattenslangar
    Nä inte på humör för att jag är lite lessen, det kommer oftast nu när barnen lagt sig. Har förlorat en kollega som även var en god vän.

• jojoa75
    snigelina skrev 2009-07-13 00:36:00 följande:
    Men överlag.. FÄRGER förstås! Tittar på killarna i skolan och usch, det är bara grått, svart, marinblått och brunt. Inte ens grönt eller klarblått liksom
    håller med... jag har tur att ha en kille som vill vara någorlunda färgglad iaf..
    lillronya skrev 2009-07-13 00:41:23 följande:
    Men vännen då! Kramar en massa.
    tack
    snigelina skrev 2009-07-13 00:40:16 följande:
    Låter som att ni haft en härlig dag iaf, men jag förstår att saknaden är stor
    ja superhärlig dag!
    ja jisses... det gör ont.
  • jojoa75
    seadwarf skrev 2009-07-13 00:46:13 följande:
    Hoppar in o säger hej bara som hastigast Butte - Hur är vädret i Skåne? Åker ned till Landskrona imorgon.. jag o barnen, min mamma och min syster.. Blir där i krokarna till på lördag tror jag :)Vad gäller shoppingen så är det ganska torrt på den fronten :|.. men följer er andras fynd o nyhetsköp iaf ;p..Väntar också på två par muddjeans från smågryn.. fick ett mail 25/6 att hon börjat klippa ut mina plagg, men sen har jag inte hört nå mer.. men de borde väl dyka upp snart hoppas jag...  
    hmm när beställde du dina?
    Har inte fått nåt mail från henne alls o jag beställde 12/6 tror jag det var och betalade den 16/6, samma dag jag fick fakturan.

butte: japp, därför. Saknar massor! Kanske därför jag är lite lättirriterad ang smågryn
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14