Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Åh är det här ni håller till! Jag trodde hela bunten hade blivit sjuka när sista inlägget var igårkväll

Godmorgon!

.?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2009-07-08 08:54:36 följande:
    Morning flickor.Här har vi sovit gott tills nu. Idag måste jag börja packa, börjar känna mej lite små stressad nu, det är ju ungefär tusen saker som ska med Har det shoppats nåt kul? Jag håller mej tills efter vår semester, lär nog knappt hinna få paket innan vi åker ändå.
    Åhh vartr var det nu ni skulle åka? Vi åker till Kolmården på söndag Sen vidare till Öland.
  • Tjollabolla

Hej flickor! Måste fråga er en sak..

Har precis kommit hem efter att varit på konsert Sambon berättar att Milo fått en elstöt av ett stängsel innan ikväll, ett kostängsel. Han hade skrikit som en tok, men sen hade det gått över och han hade lekt hela kvällen och sen somnat vid nio som vanligt... Jag undrar ju såklart om det är farligt? Kan ngt ha hänt som vi inte ser??

• Tjollabolla
    Morty skrev 2009-07-08 23:48:53 följande:
    Usch då stackars kille! Förstår att det gjorde ont.Det borde inte vara någon fara. Maken säger att det bara är en spänning, ingen kräm i elen direkt. Det är däremot farligt om man kissar på ett elstängsel...... Men om du är orolig så ring sjukvårdsupplysningen och hör med em.
    Ja så säger sambon med... Man blir ju orolig! Jag har nyss kommit hem men detta var ju vid sju ikväll....
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2009-07-08 23:47:53 följande:
    ja man ska nog kolla upp hjärtat. tror jag... det kan slå fel... arytmi??
    Ja det var det jag tänkte...
  • Tjollabolla
    Morty skrev 2009-07-08 23:53:37 följande:
    jag hade ringt och kollat med sjukvårdsupplysningen. Efter det hade jag kunnat lugna ner mig i så fall.....
    Kommer ju för tusan inte ens fram där Försök senare säger dom bara!

GGGGGGGGGAAAH jag blir så förbannad på sambon för detta kunde han kollat innan ikväll. Men han säger ju alltid att det "Inte är nån fara!"
  • Tjollabolla
    Morty skrev 2009-07-09 00:12:53 följande:
    230 volt, så då borde det inte vara någon fara för honom.
    Buttelina skrev 2009-07-09 00:05:47 följande:
    det är 220 volt i uttag va? 12 volt i ett elstängsel...
    Kom fram till sjukvårdsrådgivningen nu... KöÖööÖÖÖÖööööö
  • Tjollabolla

Godmorgon flickor!

Ser att fler svarat om strömmen... Milo verkar ha fixat det bra o nu går han o säger att "ström bits"

Liljan: Spännande test! Vet i tusan om jag tror på det där... Hutlöst dyrt var det iaf! {#lang_emotions_surprised}

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14