Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Zvartaliljan skrev 2009-07-24 20:43:46 följande:
    Nä skiter nog i o ens jaga efter dom då...märkte att det var krångligt för henne häromdagen när hon hade Kik-Kids röda frottéoverall. Ändå dragkedja men det var ändå krångligt. Enklast just nu är absolut klänning och leggings.Låt honom ta sin tid, bättre o sluta när han själv vill, se bara så snabbt det gick med Maia, blöjfri dygnet runt sådär bara över en dag liksom Bara hon själv bestämde sig. Mamma var här i helgen o envisades med att ta på Maia blöja när de skulle gå på stan för hon litade inte på henne, men Maia ställde sig o skrek att hon behövde gå på toa o höll sig tills mormor hann med henne till butiken, blöjan var snustorr
    Åh vad duktig hon är! ja vi väntar nu. Han ville inte alls längre...
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

Hej flickor! Äntligen har jag blivit färdig till att lägga in lite bilder i bildis =).

Fina fina barn och mammor i bt!

Den lila med stjärnor är såå underbar. Finns den i vanlig tröja? Eller bara tunika och linne?

• Tjollabolla
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-25 12:14:55 följande:
    Underbara underbara Milo Sicket litet charmtroll din lilla busa är
    Åh tack {#lang_emotions_heart} Jag vill se skattbilder!!! *kräver*
  • Tjollabolla
    Stargirl skrev 2009-07-25 12:22:23 följande:
    Hur funkar det med hängselbyxor när Milo går på toa? Nu har ju vår dotter som är jämngammal med din son blivit torr och går på toa själv och hängselbyxor skulle inte funka alls då de skulle bada i pottan alt hon skulle inte få av dem i tid.
    Milo går ju inte på toa. Eller jo, det gör han, men han har ju fortfarande blöja. Han vägrar vara utan den just nu Annars blir det nog jobbigt med hängslebyxor när dom själva ska gå på toaletten...
  • Tjollabolla
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-25 12:23:25 följande:
    Å jag e så dålig på det nu *vet och skäms* Men jag kan knappt visa några ändå nu ju, det enda han har i garderoben jag kan visa är typ Molo och då har han ju alltid något "olämpligt" till lixom
    Men ååhhh! Just det inte så lätt att lägga upp bilder längre kanske...*SYND*
  • Tjollabolla
    Stargirl skrev 2009-07-25 12:28:08 följande:
    Aaaah, men var beredd på att inte använda hängselbyxor eller heldressar då han slutar med blöjan. Så tänk på det om du hamstrar stora storkelar till framtiden bara som ett tips.
    Jo jag vet det. Fast dessa går ju inte att stå emot
  • Tjollabolla

Himmel! Vi fick RUSA iväg innan. Skulle på bröllop, vi trodde det var kl.16. Klockan 13 såg jag att det var kl.14! Attans vad det gick undan Tur att det var här i byn så det gick snabbt att köra dit! Festen kan vi tyvärr inte vara med på, då den är barnfri och alla vi känner är bortresta/upptagna. Lite svårt mitt i sommaren liksom...

• Tjollabolla
    Jes sica skrev 2009-07-25 15:49:03 följande:
    Oj haha tur att ni hann iaf
    mortillsju skrev 2009-07-25 15:41:34 följande:
    Då gäller det att vara en naturlig skönhet minsann Om man ska stressa så....
    Haha ja, en himla tur att vi hann! Annars hade jag skämts! Jag som alltid brukar ha koll och vara planeringfreak. Vi ska på ett bröllop till om nån månad och det var kl 16 iaf
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14