Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Eddiebaby skrev 2009-08-10 16:50:52 följande:
    Jag kan rekommendera Nykvarn.....bara 4 mil till Sthlm dessutom! Nyköping har också min röst!
    då kan man ju ta mariefred och strängnäs med...
  • Kristyr
    Eddiebaby skrev 2009-08-10 17:01:55 följande:
    Ang skolor tror jag det finns 1-9 i Mariefred och i Strängnäs finns det upp till gymnasiet. Här i Nykvarn har vi 1-9 och sedan blir det gymnasium i Södertälje (vilket jag personligen vill undvika) eller Strängnäs.
    Strängnäs elever brukar gå på gymnasium i eskilstuna om de ska gå på kommunalt gymnasium.
  • Kristyr

*puh* har fotat massor nu... nu måste jag väga och skriva auktioner sedan ut ut ut på T. Hoppas det går bra. Behöver hoppingpengar. Vill hoppa katvig.

Mannen klagade igår lite på hoppandet (köpt ju molo vinteroverall) att jag kanske inte behöver hoppar mer kläder just nu.. Han ska bara veta vad jag väntar i lådan denna vecka

• Kristyr
    Kristyr skrev 2009-08-11 18:02:47 följande:
    *puh* har fotat massor nu... nu måste jag väga och skriva auktioner sedan ut ut ut på T. Hoppas det går bra. Behöver hoppingpengar. Vill hoppa katvig.Mannen klagade igår lite på hoppandet (köpt ju molo vinteroverall) att jag kanske inte behöver hoppar mer kläder just nu.. Han ska bara veta vad jag väntar i lådan denna vecka
    det blev endel. Har inte sålt av 68orna. Nu blir det 68or 74or och nytt 74 och 80 som jag inte har hunnit/vill använda.
  • Kristyr
    Kristyr skrev 2009-08-11 18:03:54 följande:
    det blev endel. Har inte sålt av 68orna. Nu blir det 68or 74or och nytt 74 och 80 som jag inte har hunnit/vill använda.
    nej ingen annons nej!

Har ju inte fått ut nått...

ville bara "beklaga" mig lite...
  • Kristyr
    SmillaMilla skrev 2009-08-11 18:13:43 följande:
    Men det är så olka mellan Sverige och Åland. Här tycker alla att man är galen om man sätter barnen på dagis innan 2 år. I Sverige verkar alla tycka att barnen borde börja när de är 1 år. Jag är glad som kan ha Svea hemma tills tre år.
    min son ska börja när han är 1 år och 11 mån
  • Kristyr

Bubblan> Jag kan ställa mig i kö för suiten (badges)

• Kristyr

RååSa BuBBlan skrev 2009-08-11 19:29:25 följande:

Oki ta en lapp   Visst e den bara FÖR snygg!!
    jaaaa! jag har body och byxorna är på väg hem...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14