Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Buttelina skrev 2009-08-06 23:04:48 följande:
    ja jag maialde med henne i måndags men sen inget...
    jag med och begärde lite utdragen tid på postningen... Som nån mer kanske känner ingen
  • Kristyr
    Buttelina skrev 2009-08-06 23:08:43 följande:
    haha jaaa
  • Kristyr

Ni som vet!! och kan bäst allt!

Kollade på en moloverall idag.. Hur många månader kan man använda en sådan? Ni som bor i skåne blir en sån bara använd en dag eller?

Funderar på om en moloverallbehövs ( jag tycker det men min andra hälft är tveksam).

Kan man i sthlm använda från nov- mars eller är den för varm?
    Vad ska man ha istället annars?

• Kristyr

Han tycker även att typ nån annan overall än molo går lika bra men tycker inte jag. De är väl inte lika bra?

Inte heller lika snygga...

• Kristyr
    SmillaMilla skrev 2009-08-09 18:18:59 följande:
    hmmm ja den kan bli lite varm. Bor inte i skåne, men vi har dock ganska varma höstar. Så vi kommer att köpa molos anorak till sonen och ha en fleece under. Och sedan ett par varma termobyxor, typ nanook. Sonen är ju i vinter 6½ år. De två yngre kommer att ha en remia och kanske en molo overall eftersom de inte rör sig lika mycket, utan sitter mest i sanden/snön. Så det beror på barn tycker jag. Hur gamla de är. Ha ha bra svar
    bor ju i sthlm. Sonen fyller 1 i sept.
  • Kristyr
    lillronya skrev 2009-08-09 18:21:32 följande:
    Hej i tråden!Allt bra här??
    perfekt att du kommer Kolla min fråga lite upp
  • Kristyr
    lillronya skrev 2009-08-09 18:30:59 följande:
    Om molooveraller?Har inte haft någon tidigare. Däremot tycker jag att man gott kan ha en bra overall tiill varje barn.Nån gång varje vinter blir det ju kallt.
    men nån varm overall iaf
  • Kristyr

beställt en blå molooverall
    100:- billigare på babyshop än i andra shoppar tror jag

• Kristyr

RååSa BuBBlan skrev 2009-08-09 19:47:31 följande:

Go kväll!Just hemkomna från tofflan o söta Noel, Bubblan slocknade som ett ljus i bilen på väg hem Har just satt mitt försäljningsrekord på en månad på T  Om mina auktioner som är ute nu inte går upp en spänn så har jag sålt för 15755.- den senaste månaden
    åhh najs!

måste fota och lägga ut saker jag med..
  • Kristyr

RååSa BuBBlan skrev 2009-08-10 16:47:17 följande:

Nån som kan rekomendera nån bra LITEN stad max 20 mil från Sthlm? Hus vill vi ha och inte snordyrt helst!! Skolor måste finnas upp till årskurs 9, gärna lite lantligt o lungt..
    nyköping tycker jag verkar mysigt.. vet inte om den är tillräckligt liten.. typ trosa är ju ännu mindre....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14