Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Mitt livs lycka skrev 2009-08-03 21:47:37 följande:
    Tack! Ja, jag hoppas att det passar William nu! Har ju även beställt denna som jag hoppas passar bra till:www.lillamirakel.se/ProductPopup.aspx?filenam...www.lillamirakel.se/ProductPopup.aspx tros??
    i vilken stl har du beställt? stl 1 är slut, den stl ville jag ha
  • Kristyr

våndas över overall köp med.....

när jag läser här verkar det vara 86 som gäller om det nu ska bli en molooverall...

vid 10 mån kontrollen var han 76cm lång. Han fyller 1 i september..

• Kristyr
    solouniko skrev 2009-08-06 22:12:46 följande:
    Ja det är nog lika att invänta alla beställningarna så man har lite bättre överblick över garderoben  Åh, jag har inget i bagdes. Milla måste få nått.. men jag vet inte vad? Klänning kanske? Eller tröjan med ränder och de randiga byxorna till?
    har beställt badges body och muddbyxor till min kille inte fått det än...
  • Kristyr

longing for a little one fina overallen på hennes son. Någon som vet längden på sonen och stl på overall!?

• Kristyr
    Mitt livs lycka skrev 2009-08-06 22:18:09 följande:
    Tack Butte för att du orkade lägga ut bilderna i BT!
    ah du var ju onlíne Såg du min fråga?
  • Kristyr
    Mitt livs lycka skrev 2009-08-06 22:37:03 följande:
    Han är 80 cm och overallen är en 86:a.
    åh min kille början närma sig 80 cm nu för 1½ månad sedan var han 76.

SÅÅÅÅÅÅÅ fin blå juh! *löööööööv*

Finns det mkt växtmån kvar i overallen?
    Tyckte inte den såg så tokstor ut?
  • Kristyr
    Mitt livs lycka skrev 2009-08-06 22:47:45 följande:
    Nej, den är absolut inte tokstor - funderar lite över en 92:a... Kanske får åka till en butik och prova en 92:a im bara för att se hur den sitter. Men det är trots allt en del växtmån i grenen nu (en knytnäve som jag hört andra här inne använda som uttryck! ). Problemet är ju att min son inte har så långa ben så risken med en 92:a är ju att den blir JÄTTElång i ärmar och ben på honom...Hur mycket växer en 16-månaders per månad ungefär?? *noll koll kokosboll*
    jag vet inte jag har bara en 11 mån

kollade just kurvan på en pojk 15-18 mån så är det lite mindre än 4cm som ska växas...
  • Kristyr
    Buttelina skrev 2009-08-06 22:53:54 följande:
    är det nån som pratat med mysgrodan de senaste 3 dagarna?? hon svarar inte på mail alls..
    fick mail av henne efter helgen....
  • Kristyr
    Kristyr skrev 2009-08-06 23:00:31 följande:
    fick mail av henne efter helgen....
    eller så var det kanske i söndags..
  • Kristyr
    Mitt livs lycka skrev 2009-08-06 23:01:34 följande:
    Nu vet jag inte riktigt om ni pratar om Molos rånarluvor men jag fick hem min idag (min första ever ) och jag tyckte nog att de är tighta i modellen. Köpte en i stlk 2-3 år och den är rätt trög att få på (fast då har ju iofs min son ganska stort huvud...)Summa summarum så var jag nog inte till någon som helst hjälp inser jag nu!
    schyyyy jag har beställt en 1a och den ska passa.... har inget fläskhuvud som ska ha den
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14