Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko
    Busbellan skrev 2009-09-16 22:19:05 följande:
    Åh, tack för att ni hjälper mig att välja, det är ju inte helt lätt bland alla fina kläder.Det enda som går bort vid fotografering är småfolk, då är det lite väl mönstrat
    Älskar lila stars och pussel tillsammans så jag skulle nog välja det! Eller katvig rosa/rosa med lila stars bysser. ÅH vad svårt!
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko

Halloj! Kikar in en sväng.. Fick fina röd/vita katvig klänningen idag, tänkte att Milla skulle ha den på julafton Så den är lite stor än så länge, men himla fin!

Nu sover damen så jag ska passa på att plocka ihop här, hur faaasen kan det bli så stökigt på en gång? {#lang_emotions_djavulsk} Hon är ju ändå bara 6 månader så det blir väl bara värre, lika bra att vänja sig {#lang_emotions_dreamer} Men man fastnar lätt vid datorn när man har en ledig stund

• solouniko
    MammatillO skrev 2009-09-17 21:56:11 följande:
    Solouniko : sorry för tjat .Men har du tittat förbi askos idag?
    Just ja! Skulle ju inboxa Jo var förbi idag, suitsen fanns bara upp till storlek 80. Men jackorna finns ju från JR 92 iallafall
  • solouniko

Hej! Usch vad sugen jag blev på mysgrodsrea, men njääe. Känner mig rätt nöjd med det vi har, en lurv eller två till så. Men man blir alltid så sugen när der reas {#lang_emotions_dreamer} Kollade igenom massa gamla bilder nyss också, vad fort tiden går! Lillfisen är redan ett halvår! Här var hon två ynka små veckor, man blir ju nästan sugen på en till!

Oj sorry vad stor den blev. Usch vad jag känner mig nostalgisk, haha. Måste nog gå och mysa ner i sängen brevid min lilla dam

• solouniko
    Raihana skrev 2009-09-17 22:58:16 följande:
    Åååååh vilken liten snuttis!! Blir bebis sjuk nu!!! Var och åt lunch med mamma idag och in kommer en kille och bär på en alldeles nykläckt liten tjej!! Det var riktigt så livmodern drog ihop sig!
    lillronya skrev 2009-09-17 22:56:26 följande:
    Svårt ja! Ååå så liiiten och söt!
    Ja, tiden bara rusar iväg. Sitter och läser min förlossningsberättelse och minns hela dagen Den finns här för den som ar lite att göra http://solouniko.blogg.se/2009/march/forlossningsberattelse.html
  • solouniko
    Milliz skrev 2009-09-18 10:15:48 följande:
    Någon som har tips på den mössa som passar leaf lurven?
    Jag röstar fortfarande på turkos geggamoja FIINT!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14