Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Hej! Alltså jag har för mig att jag nyligen sett bodysuit eller om det var bodyn med älgarna på i någon shop? Kan ha varit mysgrodan men där finns bara molo höst nu verkar det som, har ni sett det någonstans?

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    MammatillO skrev 2009-09-25 22:42:09 följande:
    Solouniko :Såg du då du var på Hanséns barnkläder i piteå Molos softshell overaller?
    Hmm näe det tror jag inte tyvärr
  • solouniko
    solouniko skrev 2009-09-25 22:40:32 följande:
    Hej! Alltså jag har för mig att jag nyligen sett bodysuit eller om det var bodyn med älgarna på i någon shop? Kan ha varit mysgrodan men där finns bara molo höst nu verkar det som, har ni sett det någonstans?
    Ingen som sett? Åhh vart kan det ha varit! Säkert att det var mysgrodan kan inte komma på någon annanstans den funnits kvar... Jag har ju lite älgar i växalådan, men det är till en bekant som nyligen blivit molofrälst oc vill ha den
  • solouniko
    MammatillO skrev 2009-09-26 15:43:50 följande:
    Så svårt det där , Då inte någon av "mina" närmsta butiker tagit in dom kanske få satsa på en 92.a även om den kommer bli gigantisk.
    Bättre lite för stort än för smått kanske?
  • solouniko
    MammatillO skrev 2009-09-26 21:06:35 följande:
    Är molos softshell fleecefodrade?Här är det redan frost på morgonen och skulle vara perfekta plagget att ta på honom på morgonen då vi cyklar till dagis, men eftersom jag vill kunna använda 92baby i lurvis jackan kan man väl ha på den över softshell overallen?
    Nej det är väl bara ett skal? En skaloverall typ, så lurven skulle jag nog ha under den isåfall.
  • solouniko

Halloj! Nu har jag fotat lite som ska ut på T ikväll, skönt! Fast det blev rätt lite ändå. Skulle vara duktig och rensa i garderoben men det enda jag kunde slita mig ifrån var lite idat, plastisock och nått enstaka molo plagg som ändå var på gränsen. Roligare blir det när hon växt ur 68, då har vi myycket att sälja Synd bara att små storlekarna inte går lika bra som de större

Vad gör ni då?

• solouniko
    MammatillO skrev 2009-09-27 18:19:00 följande:
    Duktiga du Själv sitter jag och velar om jag ska vänta på Rean och köpa en 86.a i softshell overallen och funderar också på att köpa en Molo vinter overall till nästa år , men vet inte om jag vågar ta en 92.a ( då rean startar vill säga)
    Jag ska nog också köpa en overall sen på rean till nästa vinter, passar den inte så går den ju alltid att sälja. Vet inte om jag ska ta 86 eller 92, får väl se vad jag hittar Asko hade 50% på dem förra vintern..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14