Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

isako skrev 2009-09-29 21:37:14 följande:
    Halloj tjejer. Behöver er hjälpVill ha denna www.ajabajakids.com/shop.asp?mode=spec&item=7... i strlk 80. Ngn som sett den ngnstans?
    Nej tyvärr, men den är skitsöt verkligen! Hoppas du hittar!
    Milliz skrev 2009-09-29 21:39:10 följande:
    Ja, när man bor så här i glesbygden är man ju inte så uppdaterad på vad som finns Jag kanske måste ta mig en sväng till Luleå någon dag. Mamma föreslog att vi skulle fara och shoppa någon dag så då kanske det blir lite sponsring också och det är ju aldrig fel
    Haha ja. Finns jätte många fina iallafall Shoppingdag låter ju inte helt fel. Jag hade behövt en sådan till mig själv. Fylla på höstgarderoben och lämna Milla hemma så man kan prova i lugn och ro. Såå skönt!
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Incommunicado skrev 2009-09-29 21:40:37 följande:
    kolla enzokids.se - 20% på ESL och finger in the nose 30%kod: höstpremiär  
    Tack! Hittade tyvärr inget dock {#lang_emotions_undecided}
    isako skrev 2009-09-29 21:44:23 följande:
    Nej tror det bara är till de "små" Suuuuperfin!! Vill ha!!! Tack sötis Fick du tröjan?
    Ja det fick jag, tack! Hon finns i BT med den på
  • solouniko
    isako skrev 2009-09-29 21:53:43 följande:
    Meinen gotten vilken liten bedårande sak!!!! Har lust att bita kinderna genom skärmen *tokkärring *
    Du kan få henne om du vill Grinig värre för tillfället {#lang_emotions_djavulsk} Nu somnade on dock tillslut efter lite tvångsamning
  • solouniko
    isako skrev 2009-09-29 22:00:19 följande:
    Nämen! Varför? Bissingar på g?MORTY! I löööve u!Tjejer hittade min overall tack vare tips från Morty. Visste väll att jag kunde lite på er!!
    Jag vet inte, on har inga tänder än så länge iaf. Hon har sovit så himla oroligt på nätterna nu i flera veckor. Senaste två nätterna har dock varit bra *peppar peppar* och jag hoppas natten blir lugn. Hon borde ju vara nöjd och glad över sin nya fina tröja iallafall
  • solouniko
    Morty skrev 2009-09-29 22:05:07 följande:
    Kanske därför det varit lugnare de senaste nätterna? Tröjan är underbar!!!
    Måste ju vara det Hon har sovit mellan oss i stora sängen tidigare, men nu flyttade vi in hennes säng brevid våran i sovrummet och hon har sovit där 2 nätter. Hon kanske ville sova själv helt enkelt
  • solouniko
    Pimm skrev 2009-09-29 22:07:53 följande:
    Tips till er med bebisar under ett år. Pocketboken Växa och utvecklas i världen har jag för mej den heter, har min utlånad just nu. Där kan man följa olika perioder veckovis och då förstår man varför bebisen är på ett visst sätt precis i den och den veckan. Kanonbra bok som hjälp mej mycket när jag inte förstått varför min son varit gnällig eller sovit dåligt mm.
    Jag har den och den är superbra! Kollar alltid i den när Milla börjar bete sig konstigt
    isako skrev 2009-09-29 22:11:55 följande:
    Pimm- var det denna? www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9146210...
    Japp det är den!
  • solouniko

Nä vet ni vad nu ska den här gamle mamman göra en tidig kväll! Sambon jobbar natt så jag tar hunden under armen och går och läger mig Godnatt!

• solouniko
    Tasha78 skrev 2009-09-29 22:26:32 följande:
    var det någon mer som behövde kod till fotobok
    Vadå för fotobok? Vad har jag missat? MÅSTE framkalla miljoner kort på Milla.. snart..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14