Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

SmillaMilla skrev 2009-09-28 11:04:28 följande:
    Hej hej,kallt i parken i dag. Sitter nu med en stor kopp te och massa marianne godisar Lite shopping kanske?
    härlig att komma in från rusk , här blir ingen shopping är färdig shoppad nu
  • Rååsa Smurfen
    saturnina skrev 2009-09-28 11:07:39 följande:
    Herregud vad vintergrejer ni har. Måste se vad jag har...Storasyster har nästan ingenting...Rosa lurvHugin & Mugin prickig fleeceNoa Noa regnjackaMiniature rosa vinterjacka som börjar bli för litenDunjacka i silver. INGA OVERALLER har denna långbenta dam hjälp!Mellansötisen1 turkos lurv1 grå vantfleecePop Musse brun ManchesterjackaDidriksonsjacka rödDidriksonsjacka blåRalph Lauren täckjacka WOW - glömt!Grå rock Meandi overallDidriksonsoverall ärvd av föregående barnBrun overall något sportigt märke vad det nu hette.IdaT regnställ lejonLillanMolo salmonoverallDidriksonsoverallMolo rosa vinterjackaKikKid hjärtlurvInga lurvar kvar!Behöver shoppa lite märker jag.
    härlig  lista  och bra att skriva listan då man kommer på sånt man glömt bort  eller märker att man behöver nåt
  • Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-09-28 11:14:41 följande:
    Du...det går inte att räkna i huvudet...inte för mig
    försök nyfiken ju man missat alltid något jag missade ett par rosarutiga trermobyxor från hm kom jag just på sen har jag inte räknat upp regnkläder eller mössor ,sko .. men all annat utöver det vill jag ju veta hur mycket du har  så kom igen nu Lijan
  • Rååsa Smurfen
    Buttelina skrev 2009-09-28 11:22:05 följande:
    hmm barnen har tillsammans 8 molo lurvarIsabel:1småfolk lurvjacka1 molo kappa vind1molo vindjacka1 molo vinterjacka1par katvig midiapple vinterbyxor1 hummel overall1 par regnbågs täckbyxorLillebror1 molo vinterjacka1par katvig midiapple täckbyxor1 hummel overall2 molo overaller1 katvig vindoverall1 småfolk lurv overall1 idat vindjacka2 molo vindjackormössor hmm skulle tro runt 50-70st
    mössor är viktiga saker så klart man behöver mååånga
    vet inte hur många jag har ,men inte så många som dig 1-2 par mössor till varje vinter/höst set är det nog
  • Rååsa Smurfen
    Buttelina skrev 2009-09-28 11:31:52 följande:
    måste räkna hur många vi har. är kanske inte så många
    orkar inte räknar mina ,men om du 30 st så kanske jag har 10 st är hundra på att jag har mycket mindre mössor än dig så  blir spännande att ser hur många du har 
  • Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-09-28 11:35:28 följande:
     e du säker okej då...Lurvar/fleece:Rosa med gula vantfickorRosa med gröna kantbandSyrenlila med blå kantbandLila med gröna kantbandRöd med lila kantbandOrange softshelljackaRosa/gula lurvbyxorLila/gröna lurvbyxorSmåfolk rosa lurvjackaSobea rosa fleeceset jacka + byxaKatvig blå midiapple fleecejackaNS hoodfleeceHöstjackor/kappor:Småfolk hästjackaSmåfolk kaninjackaH.J.O.R.T.H jackaMolo blå kappaKaninkappaParaplykappaRegnkläder:Katvig brunt midiapple set jacka + byxa med avtagbar fleeceKatvig röd midiapple jacka med avtagbar fleeceLila/rosa randig fodrad jacka + lila fodrade byxorKatvig regnoverallMolo regnbågenKatvig rosa midiapple regnbyxorVinterjackor/kappor:Ida.T röd med flodhästarSmåfolk lila med äppelfickorHummel cerise/gul (på väg hem)NS röd dunjackaM.A.T lila dunkappaRosarutig MolokappaMolo ullkapa svart med rosa vantfickorSvart ullkappa Ida.T röd ullkappa med flodhästfickorMolo blå ullkappaÖverdragsbyxor:Gula hummel (på väg hem)Ida.T rödaSvarta ReimaVinteroveraller:1 ärvd rosa/lilaHummel cerise (hoppas jag!!)Molo regnbågeMolo orangeM.A.T ljusrosaM.A.T rosa med grönt fodertvå byrålådor med mössor....säkert 10 par vantar...och sådär 5 par skor...och ändå har jag säkert glömt något
    tack lijan gillar din lista  ,känns så skönt att den är så lång och du orkade specificera alla plagg du var jag för bekväm för det  
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14