• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

solouniko skrev 2009-07-21 22:19:05 följande:
    Ja, det är jättesvårt. Måste gå in på Asko och prova overallen i 68, det borde ju vara samma i storleken som förra årets? Jag har ju en lurvoverall i 74 som ligger och väntar, hon får väl ha den om hon växer ur 68an ;) Och visst är det SÅ trist att bo här uppe ibland. Skulle så himla gärna vela fara på salg. Älskade verkligen alla vårens kläder! Vi får ta sista minuten flyg till sthlm du och jag och åka med någon vänlig själ därifrån
    eller till jkpg
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    kexchoklad skrev 2009-07-21 22:14:27 följande:
    Ok, ja det skulle ju vara jättesnällt om någon gjorde det om jag vill ha något. Men det vill jag säkert. Vårens kollektion var ju superfin!
    jag gillar med typ hela våren kollektion =))
    hoppas verkligen jag får tag i nåt dino till killen!!!! vad som,
    o koppar ska jag nog kolla efter åt tjejen bla..
    sen älskar jag hennes butterflysuit hon har =) så nåt mer i det om det finns.. hmm..
    jag får nog börja jobba typ nu måste spara pengar ju :-P
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    solouniko skrev 2009-07-21 22:22:35 följande:
    Fy vilken dålig stil! Man borde verkligen vara tacksam om någon handlar åt en på ett sånt ställe. Det är väl nog rörigt som det är att hålla reda på det man själv vill ha. Skulle aldrig få för mig att klaga, var jag inte nöjd med något skulle jag absolut inte säga det utan isof sälja det vidare på T. Synd verkligen, man förstår ju att folk blir rädda att handla åt andra..
    ja, jag förstår verkligen den personen som hade det strulet!!
    hon fick bara massa skit, o hon hade tagit sig massa tid o verkligen leta efter fina saker!!
    så hon gör nog inte om det..

jag hade inget strul iaf, så jag e inte rädd för o handla åt andra igen.. =)
    hoppas bara verkligen att jag får ledigt.. annars åker jag helg.. om inget inträffar då..
    men har planerat att åka iaf.. dock med ytte pytte liite res.. =)
    kollade tom smidigaste resväg nu när jag var i köpenhamn igår
    vi hade tid o glo runt lite ju =))
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    solouniko skrev 2009-07-21 22:26:28 följande:
    Ja! Får kolla om det går flyg dit från Luleå
    det tycker jag
    vi har sovplats med
    salgen är en upplevelse i sig...
    jag va första ggn nu i vår, o SKA åka på kommande... totalt såld på den.. saken i sig, o se alla fiiina kläder, man blir helt okontaktbar typ
    o så dessutom i sällskap med lika galna "fruntimmer" som en själv.. som fattar det här med rea, o inte suckar efter sisådär 2 sek när man för femtioelfte gn undrar vilken stl man ska ha ha
    *menar iiinte typ sambos*
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    solouniko skrev 2009-07-21 22:22:35 följande:
    Fy vilken dålig stil! Man borde verkligen vara tacksam om någon handlar åt en på ett sånt ställe. Det är väl nog rörigt som det är att hålla reda på det man själv vill ha. Skulle aldrig få för mig att klaga, var jag inte nöjd med något skulle jag absolut inte säga det utan isof sälja det vidare på T. Synd verkligen, man förstår ju att folk blir rädda att handla åt andra..
    sen är det faktiskt så att alla inte har samma stil.. så om man inte gillar det, ja vad gör det eg då?? nån annan gillar det garanterat!!
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    kexchoklad skrev 2009-07-21 22:31:11 följande:
    Ja butterflies är min favorit, och dinosarna och koppar och hand-i-hand. Elias kan ha sina dinosar, men ella har snart vuxit ur allt sitt.. snyft.. Det åker nog ut på T snart. Men jag kommer ha så svårt att skiljas från alla fina småkläder. Jag ska börja jobba lite till hösten, tur det för det här blir dyrt att finansiera
    haha.. inte bara jag som måste slita för att få mina fina kläder
    men jag tycker det är värt det..
    sonen väljer knappt annat nu när han ser sina mololinnen i garderoben ( han ääälskar linnen!!) så jag klagar inte.. blir ju så glad av deras tryck =)) som tur e har han några långärmade nu när det snart blir kallare, men måste ju fylla på =))
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Tasha78 skrev 2009-07-21 22:31:49 följande:
    å ni är sugna på salgen igen ser jag
    sugen på salg??? nää
    jag va ju i köpenhamn igår o idag.. o klämde o kände på massa molo!!! (men dyr rea i danmark!! så sa bara att, jag hoppas på salgen ist)
    vill vill åka, helst nu
    *nåja, sova några timmar, helt slut ju!! men sen så!*
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    kexchoklad skrev 2009-07-21 22:33:54 följande:
    Tack! Det var ju bra att veta Jag ska lägga det på minnet utifall att jag inte åker själv
    Japp, hojta till när den väl kommer sen.. om du inte åker själv =)
    men tycker du ska försöka åka själv en gång, skitkul!!!
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    solouniko skrev 2009-07-21 22:39:07 följande:
    Ja jag kan tänka mig att man blir alldeles prillig! Haha. Ska deala med karl. Han vill ha en subwoofer (heter det så?) till sovrummet (jättenödvändigt tycker jag, lika nödvändigt som tre lurvar i samma storlek tycker han)  Haha, så vi får "köpa loss" varandra då så far jag på salgen och han får sin jäkla sub till sovrummet
    haha..
    ja, där ser du, din biljett e klar
    o jag hämtar upp i jkpg =)) haha..
    tycker du ska starkt diskutera med mannen hemma
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    kexchoklad skrev 2009-07-21 22:36:01 följande:
    Det skulle vara jätteroligt! Jag får fundera på det Hur billigt brukar det förresten vara på salgen?
    runt hälften ca, en del är billigare.. linnen kostar bara 50 dkk = ca 75 skr..
    jag gillar ju att man hittar gamla print där med =)) som oftast blev favoriter, men inte finns i butik mer.. =)) finns fortfarande ett tryck jag VILL ha, men kommer nog aldrig hitta.. letat som en galning!! men men..
    köpte tom i stl 68, bara för o prova, då jag hittade den på salgen, men fick säljas vidare.. tyvärr!!
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14