• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Busbellan skrev 2009-07-11 22:00:53 följande:
    Här verkar det shoppas för fullt ser jag Själv sitter jag och funderar på vad man ska hitta på i sommar egentligen, har ju inga planer alls. Skulle vilja hitta nnå billig stuga nånstans, men allt är ju svindyrt. Nån som har tips?
    eller halmstad?
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Busbellan skrev 2009-07-11 22:05:01 följande:
    Där har Nora redan varit en vända i år så det känns inte så aktuellt Vart på Öland ska ni då? Har ni hyrt in er i emmsans husvagn eller?
    har du det där sommarhäftet från ica?
    de har bra priser på skara sommarland med stuga??
    4 bäddar 1495 kr (fast från 3 aug, men inte långt borta dit ju)
    i det priset ingår det 2 dagars entre till skara med för 2 vuxna o 2 barn

alt gratis kryssning med vikingline
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Busbellan skrev 2009-07-11 22:06:59 följande:
    urk ursäkta mig, men jag avskyr high chaparall, vi bor nog för nära, tycker verkligen det är ett B-stålle och Halmstad, där är vi ju liksom ändå, svärföräldrarna har stuga i skummeslöv. Öland har vi varit endel, det är jättetrevligt, får väl se om vi kan hitta nåt sär. Känner ibland för skånekusten nånstans också
    haha.. som jag då.. går inte på hc om jag inte MÅSTE..
    tyvärr får jag offra mig iaf en gång om året då barnen gillar det =((
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Busbellan skrev 2009-07-11 22:15:53 följande:
    Åh, tack för tipset, kollade inte så noga i häftet sist. Men är inte säker på att det går att åka med våra alla tre barn till skara. Är det vatten och massa folk så tar de två små varsin av oss vuxna och Nora får klara sig själv, och det gör hon nog inte riktigt i skara än
    jag vet inte riktigt hur det är där.. är massor av år sen jag va där.. inte varit där än med barn.. ska ju ha avd för mindre barn, men vet som sagt inte..
    funderar dock på att åka dit, men har med 3 barn ju, varav 2 små.. så vet inte heller just av den anledningen..

men båt ska iaf vi åka =))
    spännande o sova på båt ju säger dom!! *barnen alltså*
    så finns det nästan ett helt däck för barnen med massa kul tydligen.. =))

men fanns massor av erbjudande i häftet, så kolla igenom det =))
    *gör jag nu*
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Busbellan skrev 2009-07-11 22:28:01 följande:
    Vi är ju lite smått begränsade när det gäller val av semester eftersom August är lite svår att ta med sig på vissa ställen. Det måste vara nåt ställe som är ganska fritt att röra sig på, men samtidigt inget han kan skada sig på eller ta sönder. För finns det så gör han det jag lovar För mycket folk fixar han inte heller tyvärr
    ja men sorry, tänkte inte alls på det ju! *funderar*
    ja båt är det ju alltid mycket folk på tyvärr..

hmm.. hittade en sak till i häftet..
    borde eg va perfekt för han då =))
    fjällvärlden som man kan uppleva på sommaren =)) 1 barn tom 15 år per bet vuxen gäller det.. så äter bor o gör barnen aktiviteter gratis, så länge förälder betalar för sig själva.. finns både stuga och hotell med frukost

från 1050/vuxen i stuga 5 bäddar

från 665/vuxen på hotell..

www.bjorkliden.com kod ICA
    annars kolla mer info på ica.se för ev fler prisexempel..

nu va nog mina ideer tyvärr slut sen
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Zvartaliljan skrev 2009-07-11 22:35:29 följande:
    Har provat allt redan då vi är vana. Om vi åker in blir det väl som sist, olja varje kväll och vattenlavemang varje morgon i en vecka minst. 2 övergrepp om dagen alltså gånger 7. Sist var hon full med blåmärken efter där vi varit tvungna att hålla fast henne...och bara vi skulle byta blöja så var hon helt livrädd och skrek för hon trodde vi skulle göra något annat. nej jag VILL INTE!!!! Åh vad jag önskar att ett mirakel liksom sker o hon bara klämmer ut den där klumpen inatt...men har önskat mig det varje kväll nu men nähe
    vi fick tipset att köpa olivolja o ta i en medicinspruta o ge i intervaller så ska det köra igång magen..
    min lilla blir lätt förstoppad, så har fått göra det några ggr, o det funkar..
    tyvärr var det nån gång med som vi fick ge lavemang ist.. 
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Busbellan skrev 2009-07-11 22:38:01 följande:
    Vad du är snäll som engagerar dig så!!! Jag måset nog leta upp det där häftte bland tidiningarna nu
    har inte så mycket annat för mig just nu, så kan likagärna försöka hjälpa nån annan =))
    väntar på att gubben ska bli klar i duschen, så ska jag nog krypa ner i sängen bredvid han tror jag =))
    ja gör det! fanns en hel del kul däri, o bra pris om man har icakortet =))
    Lycka till iaf =))

nä.. godnatt på er =))
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    SmillaMilla skrev 2009-07-11 22:39:38 följande:
    Åhhh börkliden, där var jag varje vinter som barn o åkte snowboard,. Så underbart fint där!
    hur e det på sommaren?? står att det ska vara oförglömligt??
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14