Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Hej hopp! Äntligen hemma efter en låååååååååång men uuunderbar shoppingdag i Malmö med Butte & Isako. Underbara töser!!
    Milo är lagom trött och gnällig nu, men nu lämnade jag över till pappan för jag är sååå trött . Han har faktiskt varit en ängel idag, det trodde jag aldrig. Han vart så lycklig över att han fick "åta tåg" {#lang_emotions_heart}

.?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-29 21:45:13 följande:
    Å Bubblis är i säng!!  Ja pappan åxå iofs Har hoppat Dessa har jag letat efter lite billigare.. www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=96239...Obs! Inte min auktion!!
    Åhh fina!

Idag när vi gick ut till en shop, så sa Butte att hon hade ringt dit igår och då hade dom en regnbågsoverall i 98 från förra vintern, för HALVA PRISET! Jag blev eld och lågor. Kommer dit. Såldes för 1 timme sen. *MORR*
  • Tjollabolla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-29 21:51:30 följande:
    Japp! Dom ska vi ha till röda jackan o regnbåge täckisarna sen *fint* Å men näääää!! Fyyyy va surt
    Så fint!

aaa sååå surt! 750 spänn liksom!! *dubbelmorr*
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2009-07-29 22:14:14 följande:
    Ja massor, var kö in i morse på parkeringen.
    Uhh ja när vi bodde på campingen för 2 veckor sen var det kö heeela vägen från campingen till Kolmården på morgonen. Sååå dryyygt!
  • Tjollabolla
    Willhellmina skrev 2009-07-29 22:22:22 följande:
    Hej LadiesHar bara dåliga erfarenheter av småfolk och passform men nu har jag hittat en tröja som jag MÅSTE MÅSTE MÅSTE ha.... ni som vet allt, finns den i någon webbshop i strl 92? Hur är tröjorna förresten i storlek?  Hoppas någon vet!www.tradera.com/NY-SMAFOLK-110-116-BUBBLOR-VW...
    Beror på vilket år den är från, dom ändrade ju modellen förra året, då blev dom bredare och större. Milo har 86/92 i årets och 98/104 i dom gamla, tajta...
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2009-07-29 22:30:29 följande:
    Ja så var det nu med, men väl inne så ör det ju ok, så stort så man springer inte omkull varandra.Söt milo är när han provar overall, och han verkar ju gilla den
    Haha ja, han hade den på sig i en halvtimma efteråt och vägrade ta av den. Men sen blev han lite för varm

Fina barnen på kolmården! Gillade dom det?
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2009-07-29 22:40:49 följande:
    Hahaha, ja förstår att det blev varmt. Jo ungarna älskar att titta på djur, de skulle kunna göra det varje dag. Gillade Milo det?
    Ja han tyckte det var toppen. Han var mest fashinerad av sälarna, delfinerna och Tiiigrarna.
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2009-07-29 22:43:27 följande:
    Blir det nån MAT overall i år igen eller får det räcka med Molon?
    Jag har inte bestämt mig! Eller rättare sagt, jag tror jag vill ha en overall till. Det är skönt att ha en på dagis och en hemma. Men vad det blir för nån har jag inte kommit fram till... Kanske MAT eller Hummel är jag oxå sugen på...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14