Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Buttelina skrev 2009-10-05 08:14:39 följande:
    oj var han kall hmm.. ja det har ju inte isabel och lillebror varit än.men ta då kängorna och ta med gympadojorna?
    Ja jag kanske får göra så... Åh det är så svårt nu! Bättre att det blir riktigt kallt så man kan bylsa på dom!
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

Hej flickor! Hur har ni det? Här är vi hemma idag, Milo har lite feber och jag har ont i halsen och huvudet.

Är mer än lite avis på alla som är på salg idag!

• Tjollabolla

Preggi; Hoppas lillsnuttan kryar på sig så hon kan va med på dagisfotot! Här har dom börjat med att man bara får ta enskilda kort om föräldern kan vara med, så får man boka tid. Detta för att det brukar va sån kaos den dagen och dom små blir ofta ledsna...

• Tjollabolla
    melizza skrev 2009-10-06 10:24:08 följande:
    på vårat dagis så bestämde dem att dem enbart skulle ta gruppfoto och inga individuella kort bara för att det blir sån kaos och barnen blir oftast ledsna och vill inte ta kort.......jag kan förstå personalen men dem kunde kanske haft en diskussion med föräldrarna tycker jag.......det var ju kanske ett bra sätt att göra så som ni gör på ditt dagis...
    Ja förra året tog dom inga enskilda alls, dom ville inte ens ta gruppfoto. Jag förstår personalen till fullo, den dagen är fruktansvärd och många små barn mår dåligt av det. Det är ju oftast lättare med dom större barnen, men det blir ändå alltid stressigt och mkt press på barnen. Tyckte vår förskolan lösning var jättebra detta året!
  • Tjollabolla
    Busbellan skrev 2009-10-06 10:56:15 följande:
    August tackar så mycket Men nu kan du ju inte komma och säga stjärnklänningen, jag som var nere på två alternativ
    Jag håller oxå på stjärnklänningen, tror den blir riktigt fin på kort!
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2009-10-06 18:34:13 följande:
    mycket järn i maten?
    Det tror jag inte....? Han åt pyttipanna på dagis igår och vi hade korvstorganoff o ris hemma....
  • Tjollabolla
    Flock skrev 2009-10-06 19:08:06 följande:
    Hej i tråden!!Här sitter jag glad och trött efter dagens salgrunda.. Tack, för en trevlig dag tjejer!! Ska lägga över lite bilder i datorn nu..Tjolla är du kvar???
    Jag är här
  • Tjollabolla
    Flock skrev 2009-10-06 19:49:05 följande:
    Svart avföring kan ju tyda på blod i tarm eller mage, så om det fortsätter så kolla upp det.. Hoppas han blir bättre snart!!
    Ja jag läste det... {#lang_emotions_undecided} Känns sådär...  Vi får se hur det är imorgon.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14