Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Zvartaliljan skrev 2009-07-25 22:00:57 följande:
    åh fy fan, läste bloggen nu, stackars lilla Lova, jag kan inte sluta gråta Värsta mardrömmen.....sånt FÅR inte hända!!!!!!!!!!
    Vad har hänt? Länk?!

Godkväll!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2009-07-25 22:24:51 följande:
    JA det är skillnad förstås. Om det är ett eller två barn... HUr jag får i de? Ja med våld... Emilio gillar att åka vagn och studera folk. Anjelin får två val: vagnen eller at inte följa med.... Och ja en hel del skrik blir det.
    Jag tycker det är så synd att vi i inte fick träffa denna lilla donnan på danskträffen
  • Tjollabolla
    Busbellan skrev 2009-07-25 22:51:13 följande:
    Nej, åh vad jag älskar att vara gravid, urmysigt ju Gillar faktiskt förlossningarna också
    ÅÅÅ fy jag HATAR det! Så illamående och trött hela tiden och sen foglossningen...*blää* Sist var jag sjukskriven från v.22 och det var sååå trist. Satt i soffan resten av tiden och kunde aldrig göra ngt så ont jag hade...
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2009-07-25 23:01:48 följande:
    Men usch, så svårt att sätta sig in i hur det är för en som glatt skuttade till gymet två dagar innan förlossningen.
    Åå om man kunde få må så bra!

Ja det är nog svårt att fatta om man inte varit med om det. Har en vän som är gravid nu som säger att hon har foglossning. Hmm, enligt mig har man inte nån direkt foglossning om man kan gå en mil och gå och vandra skåneleden osv...
  • Tjollabolla
    Emmsan skrev 2009-07-26 13:13:13 följande:
    hmm alfred hade 104 i sin förra året o den va stor  så jag tycker den är som en stl större han va då 106 cm lång o myyycket växtmån i ..
    Ja jag har en i 92 som hänger här och väntar, Milo skulle haft den förra vintern med den var enooorm då... Så STOR tycker jag absolut!
  • Tjollabolla
    buffas skrev 2009-07-26 13:31:45 följande:
    Hur stor är din kille,min är 1,7 men han är väldigt liten...
    Min är 2½ nu i augusti och är 92 lång nu. Har inte testat den på honom nu, men förra vintern var han runt 85-87 och drunknade i den... DÅ hade han 86 i sin gamla oranga molo overall från 07....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14