Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

God morgon!

Nyss hemkommen från Gekås Ska äta frukost nr 2 och ladda om inför Smallkids utförsäljning{#lang_emotions_tongue_out}

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lillasyster i magen ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta

Ängeln- vilka fiina sommarbilder i bt Jag blev bra sugen på den gula t-shirten

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-25 10:11:58 följande:
    Mårning mårning! Idag ska vi göra nåt så skoj som att köra grovsopor  Huj va skojsigt vi ska ha Skitväder som vanligt e de åxå   Hoppade Hallon i natt
    God morgon!

Du bor på fel kust helt Här är det än så länge finfint väder.
    Så det blev hallon till slut*bra val*Grattis
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2009-07-25 10:15:43 följande:
    Morning. Ojdå...snacka om morgon shopping , hittade du nåt kul? Vi var i Ullared 2 ggr under vår semester i Fbg
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-25 10:14:19 följande:
    Oj!   Här sitter jag i morronrocken o dricker kaffe!! Smultron lite alert idag?
    Ja väldans givade shopping där i dag...spackel, färg och skruvmejslar etc etc{#lang_emotions_dreamer}

Det var lika bra att tuta dit tidigt som attan för att hinna undan innan alla semesternissar vaknar
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2009-07-25 10:17:05 följande:
    Smultronhjärta Thank jooo, hade ju totalt glömt bort o lägga in dom. Menar du Nanooun? Den är så hiiiimlans fin, tror jag ska bunkra i en storlek större också, den och den lila är favvisar här hemma.
    Ja Nanooun menar jag- måste nog börja jaga en likadan{#lang_emotions_tongue_out}
  • Smultronhjärta
    Flock skrev 2009-07-25 10:20:16 följande:
    hej hej! Ska du till Halmstad idag?? Ev. kör vi dit en runda nu. Mutat barnen med tropic center
    Japp- jag och Stormis drar dit, jag garanterat iaf!
    Busfabriken är även det en bra muta om inte tropik center räcker
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-07-25 10:25:07 följande:
    känner mig lite ledsen idag både jag o isabel har spytt inatt och vi som skulle till isako idag
    Fy vad trist
    Krya på er kramar{#lang_emotions_flower}
  • Smultronhjärta
    H I L L A skrev 2009-07-25 10:31:51 följande:
    Åhh jag vill också  Kanske skulle köpa en till bil lite sådär sponant idag Ha det så kul !!!
    Tack
    Ja trevligt lär vi nog få..tveksamt om man kommer fynda något vidare men det är ju jakten som är det roligaste ändå
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-25 19:35:37 följande:
    Oj! ha ha ha    jösses!!
    JuliaochNelly skrev 2009-07-25 19:35:05 följande:
    hahaha ja jag gav mig nu det finns en gräns på alla galenskap och där gick min
    Wilma är nog nöjd med det salgköpet

Här sitter jag och är bra mör i kroppen- Gekås, Smallkids outlet, målning utav en herrans massa köksskåp tar ut sin rätt på denna gigantiska gravida hydda
    Antar att inga lurvar har dykt upp under dagen?
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-25 19:39:46 följande:
    Antagligen hyfsat nöjd Oj va du legat i!! Ta och vila kroppen lite nu!! Inga lurvar än tyvärr *seeegt*
    JuliaochNelly skrev 2009-07-25 19:38:24 följande:
    Wow jag är impad. Noop inga alls i sikte.
    Ja nu ska jag jäsa och göra absolut ingenting..Jo förresten- jag ska gotta mig åt alla Småfolkgrejer jag snokade reda på idag{#lang_emotions_tongue_out}. Förklarade nyss stolt för maken att alla mina grejer egentligen skulle ha kostat mig 3500kr men han fattade ändå inte att jag faktiskt sparat pengar*knasgubbe*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14