Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-25 19:45:44 följande:
    Å vad har du snokat fram för tjusigt?
    Två par äppelvantar
    Rosa lurvoverall med äppelfoder
    Stickad vit tröja
    2 st vuxenlakan med äpplen
    1 gult spjälsängslakan med äpplen
    1 lila spjälsängslakan med äpplen
    Allt från Småfolk och allt med äpplen på inser jag nu
    Och så en
    1 turkos geggamojamössa
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lillasyster i magen ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    jojoa75 skrev 2009-07-25 20:12:14 följande:
    SHIT!!! men vänta.. det där är ju en vi känner som säljer ju! Just det, fick ett mess om att jag skulle kolla hennes auktioner, nu förstår jag varför
    Just precis
    Extra plus att köparen är superseriös också, kul för säljaren
  • Smultronhjärta
    jojoa75 skrev 2009-07-25 20:22:54 följande:
    jaså, känner vi köparen oxå?
    Neeeej, det tror jag inte{#lang_emotions_dreamer} Men ser man till omdömen och hur pass intensivt h*n har handlat på sistone så känns hon väldigt seriös
  • Smultronhjärta
    Incommunicado skrev 2009-07-25 20:42:28 följande:
    Hej vilket datum har du som BF? Jag är också megastor, folk tror jag ska ha snart, suck... 5/8 är det iaf könsUL.
    Hej!

Jag har officiellt bf 1 september men övriga ul har indikerat 26 augusti så det blir spännande att se när det blir..lär ju märkas om man säger så
    Suuuperskoj med köns-ul!!!
    Incommunicado skrev 2009-07-25 20:41:30 följande:
    Så nu har jag underhållit sonen medan maken lagade mat, vi åt soppa ikväll. Nu har Damien nattats också och jag kollar vad som skett här bl a. Jag har ännu inte sett en mololurvis som lockar i höst, har vi inte redan sett grå med rosa/röda band och gula band t ex? D har en grön lurvis från i höstas i stlk 86 och en ljusblå med röda kantband från våren i stlk 92, tror båda pasar i höst så det får räcka. Det blir inga moloytterkläder alls i år förutom väpnarluva, de är käcka - o snygga i år.
    Det är många färgkombosar som känns igen i Molos nya kollektion tycker jag- gör ju inget men tja aningens fantasilöst kanske{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    jompa skrev 2009-07-25 20:42:33 följande:
    Härliga fynd Då plockade de nog fram lite från lagret till denna utförsäljningen, för dessa sakerna hade de inte i butiken.
    Där var inte mycket att plocka fram må jag säga...Stackars de som åker dit imorgon, inte mycket att ha kvar Fanns ju inte mkt idag!
    Träffade dock FLmänniskor på plats och det var dagens roligaste
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-07-25 20:50:32 följande:
    Smultron: Fina fynd du gjort idag! Flock var där idag och fyndade åt mej. Eller till Nikita, en nanoouklänning.
    Jaså-det var du som skulle ha den fina
    Flock med familj var där, söta söta godisburken lånade mig sitt huvud så att vi kunde prova fina mössan som jag köpte*gulle*
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-07-26 20:43:17 följande:
    Det kan jag tro att det blev! Bra att mamman är nöjd! JAg går i bagnbytartankar här och kan inte bestämma mej. Funderar på att sälja både dubbel och enkel BTn och köpa en P&T.
    Flikar in...Jaaa gör det. Vi har iofs inte rullat p&t särskilt länge men oj oj vad nöjda vi är än så länge{#lang_emotions_laughing}

God kväll i tråden!

Shit alltså...Nu är detta smultronet slitet*målat och fejjat som en idiot* Å då är det ändå en hel veckas flyttande och städande kvar{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-07-26 20:49:49 följande:
    Ni är det?! Skönt att höra! Jag är så himla feg på sånt! Vet ju vad jag har, liksom. Är så himla nöjd med BTn men den används ganska lite. Hallen är SÅ full av vagnar nu.
    Ja valet var ganska enkelt- Max måste sitta fastspänd när vi är ute annars går jag inte ut bland folk och att då kunna ratta en smalis till vagn med två ungar i är ju supersmart.
    Sen att den väger väldigt lite, har svängbart hjul och att man ha den som singelvagn när man vill är ju starka plus
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-26 20:54:40 följande:
    Gud va du jobbar på!  *duktigt Smultron*

Ha ha -flyttar man till en f.d knarkarkvart så har man inte mycket val{#lang_emotions_dreamer} Jag har såpat källarväggar för min mentala hälsas skull idag och målat inuti varenda skåp,låda,garderob etc..Allt för att hålla mitt gravida psyke i schack
  • Smultronhjärta
    maugu skrev 2009-07-26 21:05:23 följande:
    Fy säger jag bara...blir så ledsen men vet oxå av egen erfarenhet att man kan operera det mesta med bra utgång..frågan är bara vad det är ?Tumör,cysta? Mina tankar är ikväll på Åland..
    Ja fy! Jag håller tummarna hårt att de får positiva besked nu när de kommer till Sverige!
    Flock skrev 2009-07-26 21:05:24 följande:
    usch, ja..Jag har tänkt på dem många, många gånger igår och idag..
    Jag också..man kramar lite extra på alla sina kära
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14