Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

maugu skrev 2009-07-26 21:10:34 följande:
    Vi har P&T Vibe..är inte helnöjda..hjulet fastnat, suffletten är helt trasig dvs fäster inte längre utan ramlar av..Livia sitter helknäppt redan nu i syskonsitsen dvs svårt för henne att kunna sova ok..men,jag har inget val då det ej skulle funka med dubbelvagn här..
    Hoppsan..vet iofs att det är många som är missnöjda med sin vibe..Tips är att byta hjullager och smörja rejält(för jag antar att det är framhjulet som strular) så att den iaf rullar som den ska..
    Suffletten kan man ibland behöva "styra upp" med en extra stålpinne i kanalen och sen den klurigaste biten hur sötnöten ska kunna sova..
    Testa att byta plats på barnen kanske, G är väl inte så tung och jag upplever det som att man lättare kan glida ner med rumpan i sovvänligare ställning där fram
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lillasyster i magen ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Morty skrev 2009-07-26 21:21:56 följande:
    mååååste bara visa min nya tollor!! Maken kallar dem för 'Helga skor'
    Åh fiina{#lang_emotions_tongue_out}
    maugu skrev 2009-07-26 21:24:18 följande:
    Kort inhopp ikväll,måste sova om det blir nattskift härhemma..Happy shopping
    Ja jag sitter och gäspar som en tok här, så jag knyter mig nu också..
    Morty skrev 2009-07-26 21:23:44 följande:
    Man är ju skåning........
    Näää

Puss och God natt
  • Smultronhjärta
    Emmsan skrev 2009-07-26 21:27:08 följande:
    nänänän jag vill se magen?????
    Hörru..den där magen visas inte..Den är helt full med färg eftersom den var i vägen heeela tiden idag och målarlinnet var visst för kort
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2009-07-26 21:29:28 följande:
    Godkväll Nu har jag äntligen packat klart, nästan iaf...resten tar jag imorgon. Blir snart tokig på Liam här hemma, han har alltid älskat att bada, men helt plötsligt så tvär vägrar han, han gallskriker så fort jag nämner ordet bada, fattar verkligen inte varför. Han är inte direkt rolig att bråka med, han får ju sina utbrott och slutar andas titt som tätt, och hur kul är det att i princip behöva ta till våld för att få honom ren?
    Testa att köpa nya badleksaker kanske? Vi köpte en jädrans massa plastdjur och tog bort de gamla och så vips fick vi tillbaka vår badunge igen
  • Smultronhjärta
    Emmsan skrev 2009-07-26 21:29:31 följande:
    men va faaaaan vill se om du blivit ngt tjocker jöö :) föressten småfolk salg?? är det ngt du kommer o palla med???
    Ja jag är fet som en valross och lynnig som en bitterf.... Fullkomligt älskar att flytta*not*

Jag har ju redan sagt att Småfolks salg är given..ingenting kan hålla mig borta från Småfolksheaven{#lang_emotions_tongue_out}
  • Smultronhjärta
    h80 skrev 2009-07-26 21:35:48 följande:
    när och var är den salgen?
    Den är ngn gång i oktober och troligen i Holbaek dvs en bit in i DK
  • Smultronhjärta
    h80 skrev 2009-07-26 21:37:38 följande:
    tack
    Flock skrev 2009-07-26 21:38:10 följande:
    NÄ!!!!! NU HÅLLER JAG INTE MED!!!!!! Jag såg dig igår!! Väldans fin mage och söt o go smultron, så det så!!! Riktigt avis är jag på din fina mage!!!
    Gulle dig *skönt när man blir klappad medhårs*
    Vad fint louis louis var på!
  • Smultronhjärta

God morgon{#lang_emotions_sunny}

Här sitter jag i mina målarkläder och väntar på att listerna ska torka så att jag kan måla igen*tråkjobb*

1 och 1 är 3 skrev 2009-07-27 09:10:14 följande:
    Måste man verkligen rensa för att få det{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta

God morgon!

Sitter i min målarmundering och ska precis pipa iväg till min nya bästis burken- han luktar lite småskumt, är väldans kladdig och har en förmåga att sprida sina spår på min hud/kläder

Undrar lite hur det gick/går med Lovas present? Såg en lista men ingen liten Max a´la smultron stod med på den ju Någon som vet?

• Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2009-07-29 09:26:53 följande:
    Jodå både Max och smultron stod med på kortet jag skickade med paketet
    Ah vad bra! Pengarna ska finnas på ditt konto nu
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14